جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ |۱۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 18, 2024
امام جمعه موقت سیراف

حوزه/ امام جمعه موقت سیراف گفت: مراقب باشیم که بعد از پیروزی نظامی در جنگ روایتها از دشمن شکست نخوریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام رفیعی امام جمعه موقت بخش سیراف تقوی را پیاده سازی اعتقاد به صفات بصیر و سمیع و علیم بودن خداوند معنا کرد و گفت: باید با اعتقاد به اینکه خدا میبیند برنامه های زندگی خود را تنظیم و اعمال کنیم.

وی بیان داشت: اینکه معتقد هستیم خداوند میشنود و در مکالمات روزمره مراعات میکنیم که مبادی عیب جویی و غیبت و گناهان این شکلی انجام دهیم همان تقواست.

حجت الاسلام رفیعی به کلام رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: مقاومت کاملا وجهه شرعی، قانونی و مطابق با حقوق و قوانین بین المللی است.

امام جمعه موقت بخش سیراف ادامه داد: هر ملتی حق دارد از خاک، ناموس، منافع و مردم خود دفاع کند.

وی افزود: حماسه بزرگ و پیروزمندانه وعده صادق ۲ و نماز جمعه نصر که وعده صادق سوم بود باعث افتخار ملت ایران است که باید علاوه بر جنبه کمی به جنبه کیفی آن که حاوی پیامهای زیادی است توجه کرد.

حجت الاسلام رفیعی با اشاره به اینکه حضرت زینب(س) در جنگ روایتهای بعد از عاشورا پیروز شد تصریح کرد: باید مراقب باشیم که بعد از پیروزی نظامی در جنگ روایتها از دشمن شکست نخوریم.

وی در پایان گفت: سعی کنیم روایت وعده صادق ۲ و همچنین مردمی ترین نماز جمعه انقلاب که به جمعه نصر معروف شد را منصفانه و مبتکرانه تبیین و تفسیر کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha