جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ |۱۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 18, 2024
امام جمعه خورموج

حوزه/ امام جمعه خورموج گفت: جنایت‌های جدید و وحشیانه رژیم صهیونیستی روی هیتلر را سفید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام علی زاهددوست امام جمعه خورموج در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار داشت: فردای قیامت انسان به همان شکلی محشور می‌شود که در دنیا رفتار می کرده است.کارهای فردی و وظیفه ای که انسان در این دنیا انجام می‌دهد ابدیت او را شکل می‌دهد و خودمان با اعمالمان در دنیا حالت و جایگاهمان در آخرت را می سازیم.

وی با اشاره به جنگ رژیم صهیونیستی و جبهه مقاومت ابراز داشت: دیپلماسی قوی و شجاعانه مسئولین کشور رئیس جمهور، وزیر خارجه و رئیس مجلس، در همراه کردن کشورهای اسلامی قابل تقدیر ستایش است.

حجت الاسلام زاهددوست بیان کرد: به میدان آمدن مردم شریف و انقلابی ایران اسلامی بعد از حکم ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای حفظه الله مبنی بر وجوب کمک به جبهه مقاومت و مردم لبنان و غزه بسیار جلوه داشت که تا دورترین روستاها این کمک‌ها جمع آوری شد و نشان داد عقبه جبهه مقاومت در اعماق جان و دل مردم تا دورترین نقاط و روستاها وجود دارد.

امام جمعه خورموج با بیان اینکه جنایت‌های جدید و وحشیانه رژیم صهیونیستی روی هیتلر را سفید کرد اظهار داشت: آتش زدن بیمارستان صحرایی و زنده زنده سوزاندن آوارگان فلسطینی در چادرها جلوی چشم دنیا تخریب اماکن عمومی و ده‌ها و صدها جنایت شرم آور دیگر و همچنان سکوت مرگبار مدعیان حقوق بشر و مجامع عمومی دنیا بخشی از جنایات است.

حجت الاسلام زاهددوست بیان کرد: حمله هدفمند و دقیق حزب الله لبنان از جمله حمله به پایگاه سربازان صهیونیستی در تیپ گولانی هم پیروزی اطلاعاتی بود و هم پیروزی عملیاتی و دنیا را شگفت زده کرد.

وی افزود: حزب الله ثابت کرد هر چند داغ سید حسن نصرالله بسیار سنگین است اما این سازمان آنقدر قوی و مستحکم شده است که در فقدان فرمانده عزیز خود هم همچنان راسخ و استوار و مستحکم به اهداف خود ادامه می‌دهد؛ به سخنان اخیر معاون دبیرکل حزب الله لبنان این واقعیت را نشان داد که در خونخواهی خون فرمانده شهید خود سید حسن نصرالله در برابر صهیونیست‌های جلاد و خونخوار تا آخرین رمق و نفس آرام نخواهند داشت.

حجت الاسلام زاهددوست ابراز داشت: حمایت‌های مکرر آمریکا از در اختیار قرار دادن تجهیزات پیشرفته تا حمایت‌ از صهیونیست ها در سازمان های بین‌المللی نشان می دهد دنیا شاهد شکل‌گیری نظم جدید جهانی است و اسرائیل بازیگر دیوانه‌ ایست که عروسک خیمه شب بازی آمریکا و غرب است که اراده ای از خود ندارد، و همه فسادها و خونریزی‌ها به نام آمریکا ثبت می‌شود.

وی با بیان اینکه جنگ اصلی امروز جنگ رسانه است گفت: شایعات مکرر درباره فرمانده مقتدر سپاه قدس و امثالهم بازی رسانه‌ای جدید صهیونیست‌ها بود. مردم شریف باید با بصیرت کامل شیطنت‌های رسانه‌ای را بیشتر بشناسند و به آن توجه نکنند.

حجت الاسلام زاهددوست ادامه داد: تاکیدات همه مسئولان جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت بر یک نکته است و آن اینکه اگر اسرائیل علیه ایران غلطی بکند و دست از پا خطا کند ایران اسلامی با پیشرفته‌ترین موشک‌ها و پهپادها حادثه فتح خیبر به دست امیرالمومنین را تکرار خواهند کرد.

امام جمعه خورموج بیان کرد: تجربه ثابت کرده با شهادت رهبران حماس، نه تنها خللی در عزم و اراده پولادین جبهه مقاومت ایجاد نخواهد کرد بلکه با روحیه بیشتری به مبارزه برای آزادی فلسطین ادامه داده است و شادی صهیونیست ها نیز تداوم نخواهد داشت و آنها به اهداف خود نخواهند رسید، بلکه سرعت حرکت رژیم پلید صهیونیستی به سمت اضمحلال و نابودی بیشتر و بیشتر خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha