جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ |۱۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 18, 2024
تصاویر/ اقامه نمازجمعه عبادی سیاسی  آران وبیدگل

حوزه/ حجت الاسلام فرهنگ گفت: مسئولان دیپلماسی کشورمان باید گفتار و رفتارشان تحقق تقویت جبهه مقاومت باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، حجت الاسلام علیرضا فرهنگ در خطبه‌های این هفته نمازجمعه آران وبیدگل در مصلای این شهر به راه‌های کسب آرامش در زندگی از دیدگاه نهج البلاغه اشاره کرد و اظهار داشت: دنیا ظرفی نیست که انسان همیشه آنچه که در این ظرف مطابق میلش می‌باشد جلو برود، بلکه گاهی اوقات برخلاف میل ما در دنیا اتفاقاتی رخ می‌دهد که ممکن است به ضرر ما باشد، پس مهم این است که مواظب باشیم در این ظرف دنیا غرق نشویم.

امام جمعه آران وبیدگل، گم شده امرور بشریت را آرامش دانست و با بیان اینکه بعضی‌ها با کشور گشایی آرامش دیگران را می‌گیرند، تصریح کرد: هنر یک انسان مومن این است که وقتی مشکلات به او هجوم آورد، آرامش خودش را حفظ کند.

حجت الاسلام فرهنگ، با بیان اینکه برای عبور از مشکلات باید سراغ سرچشمه حل مشکلات یعنی مکتب نورانی اهل بیت(ع) که برگرفته از قرآن و نهج البلاغه است، برویم، ابراز کرد: برای عبور از مدیریت صحیح مشکلات، سراغ نهج البلاغه برویم.

وی ضمن قدردانی از همراهی نماینده ولی فقیه در کاشان در مراسم معرفی امام جدید جمعه آران وبیدگل، خاطرنشان کرد: از ائمه جمعه منطقه کاشان، نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل و دیگر مسئولان و خصوصا حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور به خاطر اعتمادی که در انتصاب امامت جمعه آران و بیدگل به بنده نمودند قدردانی می‌نمایم.

امام جمعه آران و بیدگل، با ۱۲ سال فعالیت‌ خود در مدیریت شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان اصفهان اشاره کرد و گفت: برایم باعث افتخار است که مسئولیت امامت جمعه شهرستان انقلابی، متدین و میهماندوست و برخوردار از ظرفیت‌های عالی و حوزه علمیه پویا را بر عهده گرفتم.

حجت الاسلام فرهنگ به کارنامه درخشان شهرستان آران و بیدگل در حوزه ایثار و شهادت اشاره کرد و یادآور شد: امیدوارم با استفاده از ظرفیت امامزادگان، حوزه علمیه، ائمه جمعه سابق، نخبگان و مساجد این شهر بتوانیم قدم‌های مثبتی در جهت رفع مشکل جوانان برداریم.

امام جمعه آران و بیدگل، با بیان اینکه منطق مقاومت در جمعه نصر توسط مقام معظم رهبری در جهان تبیین شد، اظهار کرد: یکی از لایه‌های این منطق که رهبری آن را عنوان کردند، برجسته سازی مسئله فلسطین بود، چرا که فلسطین درخط مقدم و پیشانی مبارزه با استکبار جهانی است.

وی با بیان اینکه تمام سران کفر در مقابل آزادگان عالم بسیج شده‌اند، یادآور شد: باید از جبهه مقاومت به طریق مختلف حمایت شود.

امام جمعه آران و بیدگل، با بیان اینکه برهمگان آشکار شده که جبهه مقاومت از انقلاب اسلامی ایران و کسانی که شاه را با تمام امکاناتش از کشور بیرون کرد الگو می‌گیرد، تصریح کرد: مسئولان دیپلماسی کشورمان باید گفتار و رفتارشان بر اساس تقویت جبهه مقاومت باشد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha