جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ |۱۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 18, 2024
کد خبر: 1193911
۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۱
امام جمعه بلوک

حوزه / یکی از ائمه جمعه کرمان گفت: دشمنان بدانند جبهه مقاومت یک مکتب است و با شهادت فرماندهانش، فرماندهی دیگر جایگزین می‌شود.

به‌گزارش خبرگزاری حوزه از کرمان، حجت الاسلام بهروزه ضمن دعوت همگی به رعایت تقوایی الهی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بخش اسماعیلی، اظهار داشت: باتوجه به جنگ رسانه‌ای در دوره کنونی، باید افراد دارای سواد رسانه‌ای باشند و در فضای مجازی هر خبری را منتشر نکنیم.

وی با تشکر از دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، گفت: تجهیز اورژانس کار خوبی بود که این خدمات باعث رضایت مندی مردم خواهد شد.

امام جمعه بخش اسماعیلی با اشاره به شهادت رییس سیاسی حماس، یادآور شد: آلمان باید از گزافه‌گویی در خصوص فرماندهان جبهه مقاومت دست بردارد، حمایت از رژیم صهیونسیتی حمایت از کودک کشی است و دشمنان بدانند جبهه مقاومت یک مکتب است و با شهادت فرماندهانش، فرماندهی دیگر جایگزین می‌شود.

حجت الاسلام بهروزه با اشاره به ظرفیت‌های ورزشی در بخش اسماعیلی ابراز کرد: تیم مینی فوتبال شهرداری بلوک نماینده استان کرمان است و باید اداره کل ورزش و جوانان و شهرستان و همه مسئولان از این تیم حمایت کنند، این کوچکترین توقع است.

وی با اشاره به جلسات متعددی که در هفته گذشته در بخش و شهرستان برگزار شد، تصریح کرد: مصوبات خوبی تصویب شد که ان‌شاءالله بزودی عملیاتی شود.

امام جمعه بخش اسماعیلی، ضمن انتقاد از اداره کل تعاون روستای جنوب کرمان، گفت: وضعیت پمپ بنزین بلوک سرسامان داده شود، این حق مردم نیست.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha