جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ |۱۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 18, 2024
بم

حوزه/ حجت الاسلام دانشی امام جمعه شهرستان بم در خطبه های نماز جمعه ضمن اشاره به بیانیه رهبر معظم اظهار داشت: حضرت آقا فرمودند بر همه مسلمانان فرض است که با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب الله سرافراز بایستند و در رویارویی با رژیم غاصب و ظالم و خبیث آن را یاری کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمان،حجت الاسلام دانشی امام جمعه شهرستان بم در خطبه های نماز جمعه ضمن اشاره به بیانیه رهبر معظم اظهار داشت: مقام معظم رهبری فتوایی دادند و حکمی را صادر فرمودند مبنی بر وظیفه امت اسلام بر حمایت در حمایت از مردم عزیز لبنان حضرت آقا فرمودند بر همه مسلمانان فرض است که با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب الله سرافراز بایستند و در رویارویی با رژیم غاصب و ظالم و خبیث آن را یاری کنند.

حجت الاسلام دانشی افزود: اهل علم میدانند فرض است یعنی چه. فرض است یعنی واجب است فتوای صریح دیگر تفسیر نمی خواهد.حقیر بین خودم و خدای خودم شرمسارم فقط حرف حضرت آقا را بر زبان میاوریم. فرمایشات حضرت آقا را کی باید عمل کند وقتی فرمودند فرض است هر کدام از ما ببینیم واقعا چی کار کردیم.

خطیب جمعه بم تصریح کرد: جهاد با دشمنان با جان که حضوری به میدان برویم و در مقابل دشمن و یهود خبیث و اسرائیل پلید مبارزه کنیم فعلا از من و شما خواسته نشده است. اما آنگاه که بخواهند و حضرت آقا دستور بدهند بدون شک هر کدام از من شما از بذل جان هم دریغ نمی کنیم.

امام جمعه بم با تاکید جهاد مالی اظهارداشت: جهاد با جان و حضوری فعلا بر عهده مان نیست جهاد مان چیست؟ حضرت آقا فرمودند فرض است خوشبختانه در جاهای مختلفی از کشورمان از طلاب و غیر طلاب و رسانه ها حتما مشاهده کردید میگفتند که من دارایی ندارم زیورآلاتی که داشتم این را یا کامل و یا بخشی از آن را در طبق اخلاص گذاشته برای حمایت از جبهه مقاومت میدهم، اما آیا واقعا این پاسخ کامل به این حکم حضرت آقا بود و هست؟ قطعا خیر.

وی ضمن دعوت نمازگزاران به کمک به جبهه مقاومت گفت: توقع و انتظار هست از همه خواهران خوبم شما برادر بزرگوار و سایر هم وطنان هم استانی ها هم شهریان عزیز که یک ورود جدی داشته باشیم هر که بامش بیش برفش بیشتر، بیشتر برداشت می کند ،بیشتر برداشت کردی،بیش از دیگران خدا به شما داده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha