جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ |۱۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 18, 2024
تبریز

حوزه/ حجت‌الاسلام شاهسوندی گفت: یکی از اقتصاددانان نزدیک به دولت اعلام کرد در این دو ماه میزان افزایش تورم سرسام‌آور بوده که البته رئیس‌ جمهور در هنگام انتخابات وعده‌های خوبی داد و امیدوار هستیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت‌الاسلام ابراهیم شاهسوندی امام جمعه موقت ابهر، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ابهر ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوا، اظهار داشت: شهادت مجاهد فی‌سبیل‌الله یحیی سنوار از رهبران حماس را به مسلمانان تسلیت و تبریک عرض می‌کنیم.

وی افزود: طبق گفته شهید حسن نصرالله، یحیی سنوار رهبر و قائد من است، سنوار شخصیتی بود که ۲۳ در زندان رژیم کودک‌کش اسیر بود و بعد از آزادی یک لحظه هم از مبارزه با رژیم کودک‌کش کوتاهی نکرد و در پایان هم در مجاهدت در راه خدا به شهادت رسید.

امام جمعه موقت ابهر، با تأکید بر اینکه مسئله اول جهان اسلام فلسطین و مبارزه با رژیم صهیونیستی است، تصریح کرد: وقایع مختلفی در غرب آسیا در حال وقوع بوده و مسلمانان عزادار عزیزان خود در یمن و فلسطین هستند.

وی به اظهارات بوش پدر رئیس‌جمهور وقت آمریکا اشاره کرد و یادآور شد: آمریکا اعلام کرده بود به‌دنبال نظم نوین جهانی و خاورمیانه جدید است و برای ایجاد این خاورمیانه با حزب‌الله می‌جنگند، اما آن‌ها از مقاومت جانانه گروه مقاومت غافل هستند.

حجت‌الاسلام شاهسوندی، با توضیح اینکه دولت در خصوص حل مشکلات تورم و معیشت مردم اهتمام بیش‌تری داشته باشد، ابراز کرد: دولت در خصوص دیپلماسی با دنیا هماهنگ عمل کرده، اما در خصوص حل مشکلات معیشتی دچار کوتاهی و غفلت شده است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اقتصاددانان نزدیک به دولت اعلام کرد در این دو ماه میزان افزایش تورم سرسام‌آور بوده که البته رئیس‌ جمهور در هنگام انتخابات وعده‌های خوبی داد و امیدوار هستیم به صورت جدی برنامه و فعالیت‌های مربوط به حل مشکلات اقتصادی کشور را پیگیری کند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha