شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ |۱۵ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 19, 2024
تصاویر / دیدار مدیران  ارتباطات و امور بین الملل حوزه های علمیه کشور با مدیر حوزه علمیه استان قزوین

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین عرفانی گفت: زبان فرهنگ دین، باید به سراسر جهان منتقل شود و لازمه این اقدام، فراگیری زبان‌های بین‌المللی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین اصغر عرفانی امروز در دیدار با مدیران ارتباطات و بین‌الملل حوزه‌های علمیه کشور، اظهار داشت: باید از رشادت شجاعانه جبهه مقاومت در به ذلت کشیدن و خوار نمودن رژیم جعلی اسراییل تقدیر و به روح شهدای مقاومت، شهید سید حسن نصرالله، اسماعیل هنیه، شهید نیلفروشان و شهید یحیی سنوار که جانانه در دفاع از ملت مظلوم فلسطین، غزه و لبنان جان شیرین خود را تقدیم نمودند، درود بفرستیم.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی خاطرنشان کرد: مجاهدان جبهه حق با تقویت ایمان خود و با اعتقاد به «حَسبُنَا اللهُ وَ نِعمَ الوَکیل» مجاهدت می‌کنند و نصرت خداوند متعال، پاداش جهاد مومنانه آنان است.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: زبان فرهنگ دین، باید به سراسر جهان منتقل شود و لازمه این اقدام، فراگیری زبان‌های بین‌المللی است.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: امیدواریم این جلسه پر خیر و برکت و مؤثر باشد.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی عنوان کرد: باید از همه عزیزانی که در راستای گسترش فرهنگ عمیق دین مبین اسلام در بخش ارتباطات و بین الملل حوزه‌های علمیه کشور تلاش دارند، تقدیر نمایم.

انتهای پیام /

زبان فرهنگ دین، باید به سراسر جهان منتقل شود

زبان فرهنگ دین، باید به سراسر جهان منتقل شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha