یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ |۱۶ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 20, 2024
اد

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه المهدی(عج) آران و بیدگل به ایمان به خدای زنان و کودکان غزه در زیر خروار ها آوار اشاره کرد و افزود: قدرت توحید و ایمان به خدا باعث شده تا زنان و کودکان غزه در مقابل قطع آب و غذا و محاصره ایستادگی و مقاومت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، حجت الاسلام و المسلمین احمد روحانی مدیر مدرسه علمیه المهدی(عج) آران و بیدگل در درس اخلاق با موضوع« توحید و خداشناسی» که با حضور کادر، اساتید و طلاب مدرسه علمیه آیت الله مصطفوی کاشانی(ره) در سالن شهید حاجی سلطانی برگزار شد، با بیان اینکه خداوند متعال تامین نیازهای مادی بشر را به خودشان واگذارکرده است گفت : تنها چیزی را که خداوند خودش عهده دار شد مسائل دینی و فرستادن انبیاء بود.

مدیر مدرسه علمیه المهدی(عج) آران و بیدگل با بیان خداوند متعال خورشید، زمین، ماه،ستارگان ،هوا ،اکسیژن ،طبیعت و دریاها را بدون منت برای تمام بندگانش آفرید گفت: وقتی بحث پیامبر پیش می آید خداوند برای بندگانش منت می گذارد.

حجت الاسلام و المسلمین روحانی با بیان اینکه خداوند نعمات خودش را در اختیار انسانهای مومن و کافر قرار داده است تصریح کرد: اگر خدا برای این دنیا به اندازه پر مگس ارزش قائل بود ذره ای از این دنیا را در خدمت کافران قرار نمی داد.

وی با بیان اینکه خداوند با منت گذاردن به بندگانش انبیاء را برای رشد و تعالی خودشان و رسیدن به مقام بالای قرب الهی قرار داده است گفت : اینکه انبیاء آمدند معرفت به الله و توحید پیدا کنیم بسیار ارزشمند است.

مدیر مدرسه علمیه المهدی(عج) آران و بیدگل با بیان اینکه انسان هیچ موقع نباید امیدخودش را از خدا قطع کند گفت: براساس آیات قرآن در شرایط بحرانی حتی کافران هم خدایی می شوند،لذا هنر این نیست که انسان فقط در شرایط بحرانی به یاد خدا باشد بلکه در شرایط عادی هم باید به یاد خدا باشد.

حجت الاسلام و المسلمین روحانی مجتهدین ، ولایت فقیه و طلاب را حجت های امام زمان (عج)دانست و افزود: اگر خطایی از مجتهدین ، ولایت فقیه و طلاب سربزند مردم به امام زمان(عج) ، امام صادق (ع)،اسلام و دین بدبین می شوند.

مدیر مدرسه علمیه المهدی(عج) آران و بیدگل به ایمان به خدای زنان و کودکان غزه در زیر خروار ها آوار اشاره کرد و افزود: قدرت توحید و ایمان به خدا باعث شده تا زنان و کودکان غزه در مقابل قطع آب و غذا و محاصره ایستادگی و مقاومت کنند.

حجت الاسلام و المسلمین روحانی با بیان اینکه دست قدرت خدا در غره و لبنان نمایان است گفت : قدرت خدا باعث شده تا اصل واقعیت ها کشف شود، مسیحیان مسلمان شوند و مسلمانان شیعه شوند،انشاالله تمام اینها زمینه ساز ظهور مهدی(عج) شود .

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha