یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ |۱۶ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 20, 2024
کد خبر: 1194369
۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۹
عبا

حوزه/ امام جمعه نورآباد گفت: طلاب مروجان اشاعه فرهنگ دینی و قرآنی هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام یوسف خانی، امام جمعه نورآباد، امروز در آئین عمامه گذاری طلاب جدیدالورود مدرسه علمیه بقیه الله الاعظم(عج) نورآباد، با تسلیت شهادت یحیی سنوار بیان داشت: اسرائیل و آمریکای جنایتکار بدانند با شهادت رهبران جبهه مقاومت روز به روز روحیه مقاومت و ایستادگی در بین آزادگان جهان تقویت خواهد شد.

وی با بیان اینکه تصویر رزم این شهید عزیز که نماد مقاومت بود هزاران سنوار را تربیت خواهد کرد افزود: این ترورها خللی در اراده مستحکم محور مقاومت ایجاد نخواهد کرد .

امام جمعه نورآباد در ادامه با اشاره به نقش محوری مرجعیت دینی در تاریخ گفت : این جریان صیانت از اسلام ، قرآن و آرمان های دینی را در طول تاریخ به خوبی ایفا کرده است.

حجت الاسلام خانی با بیان اینکه طلاب و روحانیون همواره هدایتگر، پناهگاه و ملجا مردم بوده و هستند اظهار داشت: طلاب و روحانیون باید در همه حال برای افراد جامعه الگو باشند و همیشه تلاش کنند با اخلاص، سعه صدر و مردم داری پاسخگوی سوالات و شبهات افراد جامعه باشند.

وی طلاب را به فراگیری امور تهذیبی، علمی و پژوهشی دعوت و خاطر نشان کرد: طلاب باید از همان بدو ورود به حوزه چشم انداز و رسالت تبلیغی را برای خود مشخص کنند تا اثرگذاری تبلیغ خود را در جامعه ارتقا دهند چرت که طلاب مروجان اشاعه فرهنگ دینی و قرآنی در جامعه هستند.

در این مراسم تعدادی از طلبه های جدیدالورود مدرسه علمیه بقیه الله الاعظم (ص)نورآباد ملبس به عبا شدند.


ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha