یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ |۱۶ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 20, 2024
تصاویر/دیدار امام جمعه و فرماندار شهرستان ایوان با نماینده مجلس خبرگان رهبری در استان

حوزه/ حجت الاسلام حسینی مجد، گفت: مدرسه علمیه ایوان با استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی شهرستان و منابع پایدار، به دنبال ایجاد بستری مناسب برای آموزش و پرورش نسل جدیدی از دانش‌آموختگان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ایلام، صبح امروز، در نشستی با حضور حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی مدیر حوزه علمیه استان، حجت‌الاسلام سید موسی حسینی مجد امام جمعه شهرستان ایوان و اکبری فرماندار شهرستان، موضوع پیشرفت‌های مدرسه علمیه شهرستان ایوان مورد بررسی قرار گرفت.

حجت‌الاسلام حسینی مجد در این نشست با ابراز خرسندی از فعالیت‌های صورت‌گرفته، به تشریح برنامه‌های آتی و دستاوردهای موجود پرداخت و اظهار داشت: مدرسه علمیه برادران و خواهران در شهرستان ایوان به‌عنوان یکی از مراکز مهم آموزشی، با هدف تربیت روحانیون متعهد و متخصص، در حال فعالیت است.

وی افزود: این مدرسه با استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی شهرستان و منابع پایدار، به دنبال ایجاد بستری مناسب برای آموزش و پرورش نسل جدیدی از دانش‌آموختگان است.

حجت الاسلام حسینی مجد به حضور مستمر روحانیون در نماز جمعه شهرستان اشاره کرد و یادآور شد: این اقدامات نشان‌دهنده عزم جدی ما در تقویت پیوندهای دینی و اجتماعی میان مردم است.

وی در تصریح کرد: این تحولات و برنامه‌ها، نویدبخش آینده‌ای روشن برای مدرسه علمیه شهرستان ایوان و تقویت فرهنگ دینی در منطقه و نشان‌دهنده تلاش‌های مستمر برای ارتقاء سطح آگاهی و تعهد دینی در میان جوانان می‌باشد.

فرماندار شهرستان ایوان نیز به تخصیص‌های ویژه‌ای که برای مدرسه علمیه شهرستان ایوان در نظر گرفته شده اشاره کرد و ادامه داد: این تخصیص‌ها در پیشبرد اهداف فرهنگی و دینی بسیار مؤثر خواهد بود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha