یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ |۱۶ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 20, 2024
پیام تسلیت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه + یحیی سنوار

حوزه/ دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: شهادت یحیی السنوار فرمانده دلاور حماس در میدان نبرد، صفحه جدیدی از کتاب مقاومت را رقم زد؛ دلیر مردی از تبار هابیلیان که خار چشم رژیم سفاک صهیونیستی بود و خواب را از چشم دشمن ربود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای، شهادت ابو ابراهیم یحیی سنوار، رئیس فقید دفتر سیاسی حماس را تسلیت گفت.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«وَ لَقَدْ کَتَبْنا فِی الزَّبُورِ مِنْ بَعْدِ الذِّکْرِ أَنَّ الْأَرْضَ یَرِثُها عِبادِیَ الصَّالِحُونَ».(انبیاء/۱۰۵)

شهادت یحیی السنوار فرمانده دلاور حماس در میدان نبرد، صفحه جدیدی از کتاب مقاومت را رقم زد. دلیرمردی از تبار هابیلیان که خار چشم رژیم سفاک صهیونیستی بود و خواب را از چشم دشمن ربود.

او که بیش از یک‌سوم عمر خود را در راه استحکام پایه‌های مقاومت در زندان‌های مخوف اسرائیل گذراند با کوله باری از تجربه دشمن‌شناسی بازوی پرتوان حماس و سپس رهبر و فرمانده تیزبین آن شد که در دوره کوتاه رهبری حماس با تاسی از شهید هنیه همه معادلات دشمن زبون را برهم زد.

طرح طوفان الاقصی برای همیشه تاریخ برگ زرینی از تدابیر آن فرمانده شجاع بود که عنکبوتی بودن پایگاه‌های نظامی و امنیتی اسرائیل غاصب را به رخ دنیا کشید تا ثابت کند مقاومت تنها راه پیشرفت است. آخرین فتح‌الفتوح شهید السنوار مبارزه با پهباد اسرائیلی با بدن نیمه‌جان آغشته به خون خود در ثانیه‌های پایانی عمر بابرکت این مجاهد فی‌سبیل‌الله بود که چشم جهانیان را خیره و درس مقاومت را با خون خود امضا نمود تا وعده الهی در قرآن کریم محقق شود که فرمود؛ «وَ لَقَدْ کَتَبْنا فِی الزَّبُورِ مِنْ بَعْدِ الذِّکْرِ أَنَّ الْأَرْضَ یَرِثُها عِبادِیَ الصَّالِحُونَ و ما بعد از تورات در زبور(داود) نوشتیم که البته بندگان نیکوکار من ملک زمین را وارث و متصرف خواهند شد.»

به تعبیر امام مقاومت، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (دام ظله العالی) مقاومت به اذن خداوند زنده است و راه شهید السنوار باقدرت و نوآوری در جهاد و مبارزه ادامه خواهد داشت. دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، شهادت برادرمان یحیی السّنوار را به خاندانش، به هم‌رزمانش، و به همهٔ دلبستگان جهاد فی‌سبیل‌الله تبریک، و فقدانش را تسلیت می‌گوید.

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم

۲۸ مهرماه ۱۴۰۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha