شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ |۱۵ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 19, 2024
ذ

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان با بیان اینکه شهید یحیی سنوار با خون خودش درخت مقاومت را آبیاری کرد گفت: باقوی تر شدن جریان مقاومت بزودی شاهد نابودی رژیم جعلی اسرائیل و حامیانش خواهیم بود .

حجت الاسلام مهدی بصیرتی رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، ضمن محکوم کردن جنایت رژیم منحوس صهیونی در به شهادت رساندن یحیی سنوار الگوی مقاومت و رهبر مقتدر و مغز متفکر حماس گفت: شهادت هنر مردان خدا است، هر سرداری که افتخار شهادت پیدا می کند سرداران دیگری پرچم را بلندمی کنند و ادامه دهنده راه آن شهیدمی شوند.

وی با بیان اینکه مشکل دشمنان این است که مفهوم شهادت را درک نمی کنند که شهادت مرگ نیست و شهید قوی تر از گذشته راه خودش ادامه می دهد گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند شهید سلیمانی از سردار سلیمانی قوی تر است امروز هم شهدایی که از جبهه مقاومت تبدیل به اسطوره می شوند در جریان مقاومت باقی می مانند و به مبارزه خودشان ادامه می دهند و سرداران زیادی راه آنها را قوی تر ادامه می دهند .

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان با بیان اینکه دشمن زبون با انتشار تصاویر شهید یحیی سنواری که داغ های زیادی به دل دشمن صهیونیست گذاشته بود و سال های زیادی در زندان اسرائیل به سربرد و بعد از آزادای مبارزه را ادامه داد گمان کردند که جریان مقاومت را تضعیف خواهندکرد اما مبارزه این شهید با دست خالی حتی با چوبی که در دست داشت یک انگیزه مضاعف را به جریان مقاومت داد.

وی تصریح کرد : روزی داعش پلید با انتشار تصاویر شهید حجی می خواست قدرت خودش را به رخ جهانیان بکشد ولی تصاویر این شهید عزیز جریان مقاومت را مقاوم و منسجم تر کرد و شهید را تبدیل به اسطوره کرد، همان اتفاق هم برای شهید یحیی سنواره افتاد و این شهید را در تاریخ مقاومت تر کرد.

حجت الاسلام بصیرتی با بیان اینکه گرچه شهادت فرماندهان جبهه مقاومت ، مردم غزه ، لبنان و یمن برایمان دردناک است ولی جریان مقاومت امروز قوی تر از قبل به کارخودش ادامه می دهد گفت: دشمن بداند که با ترور فرماندهان جریان مقاومت به نابودی نزدیک تر شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان با بیان اینکه شهید یحیی سنوار با خون خودش درخت مقاومت را آبیاری کرد گفت: باقوی تر شدن جریان مقاومت بزودی شاهد نابودی رژیم جعلی اسرائیل و حامیانش خواهیم بود .

وی با بیان اینکه امروز صدای مظلومان غزه و لبنان در جهان طنین انداز شده است گفت: آرزوی شهید سنوار امروز باعث شده تا عاشورایی در دنیا بوجود بیاید که به پیروزی جبهه مقاومت و جریان حق بیانجامد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان ضمن تسلیت شهادت یحیی سنوار به تمام آزادی خواهان جهان گفت: امیدوارم بزوی زود شاهد نابودی رژیم غاصب کودک و جانی اسرائیل باشیم و جشن پیروزی مقاومت را برگزار کنیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha