یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ |۱۶ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 20, 2024
عباس محمدحسنی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین محمدحسنی در پیامی شهادت یحیی ابراهیم حسن سنوار رئیس دفتر جنبش مقاومت اسلامی «حماس» را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی، رئیس سازمان عقیدتی ارتش در پیامی شهادت یحیی ابراهیم حسن سنوار رئیس دفتر جنبش مقاومت اسلامی «حماس» را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

﴿وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فی سَبیلِ اللهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ﴾ آل عمران: ۱۶۹

بار دیگر رژیم جنایت‌کار و نامشروع صهیونیستی با به شهادت رساندن یکی دیگر از فرماندهان و مبارزان فلسطینی نهایت ددمنشی و درنده خویی این رژیم سفاک و پشتیبانان و مدافعان آن را به تصویر کشید.

شهید یحیی إبراهیم حسن السِنوار در اشغال زاده شد، از نوجوانی علیه اشغال مبارزه کرد، بیش از ۲۲ سال از عمر خود را در اسارت زندان‌های رژیم صهیونیستی سپری کرد و در نبردی رودررو و شجاعانه در خط مقدم نبرد با دشمن صهیونیستی به شهادت رسید.

او در حالی به شهادت رسید که انگشتش همچنان روی ماشه دفاع از فلسطین بود و این درسی است که نسل‌های آتی غزه همواره آن را سرلوحه دفاع شرافتمندانه خود قرار خواهند داد.

خوشحالی رژیم صهیونیستی و حامیان آنها از به شهادت رساندن رئیس سرافراز دفتر جنبش مقاومت اسلامی «حماس» از جنس خوشحالی قاتلان شهدای کربلاست که شهادت را پایان کار پنداشتند غافل از اینکه شهادت امام حسین (ع) و یارانش آغاز کار برای پایان حکومت یزیدی بود.

شهید سنوار خورشید بی‌غروبی است که پیوسته در آسمان غزه العزه روشنی بخش مدافعان این منطقه سرفراز خواهد بود.

اینجانب ضمن محکوم کردن جنایات اشغال‌گران صهیونیست، شهادت یحیی ابراهیم حسن السنوار، رئیس دفتر جنبش مقاومت اسلامی«حماس» را به مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)، جبهه مقاومت و امت بزرگ اسلامی تسلیت عرض می نمایم و رجاء واثق دارم پرچم مقاومت تا پایان رژیم منحوس صهیونیستی در سراسر جهان در اهتزاز خواهد ماند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش

عباس محمدحسنی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha