یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ |۱۶ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 20, 2024
صفایی بوشهری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با بیان اینکه مقام معظم رهبری همواره بر وحدت، مقاومت، تلاش و یاری بین مسلمانان تاکید دارند اظهار داشت: وحدت امت اسلامی باعث قدرت برای مقاومت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر صبح امروز در دیدار رئیس مجلس علمای مسلمانان لبنان اظهار داشت: وحدت بین مسلمانان همچنین بین همه فرقه های اسلامی واجب و ضروری است.

امام جمعه بوشهر افزود: خداوند در آیه «تمسک به حبل الله المتین» وحدت را با صیغه امر بیان نموده است و با لفظ جمیع و با تاکید آن را مطرح کرده است. همچنین آمده است که صیغه امر بر نهی از ترک آن دلالت می‌کند لکن خداوند علاوه بر اینکه با کلمه «واعتصموا» به صورت مفهوم اشاره کرده است که نباید متفرق بود، ولی بعد از آن با صراحت فرموده است که «ولاتفرقوا».

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امام خمینی رحمت الله علیه، وحدت را برای فرقه‌های اسلامی از جمله واجبات شرعی و ضروری و از اصول اساسی دانسته است گفت: شعار وحدت برای ما تبعاتی داشته است، همچنان که از بعثت پیامبر(ص) هم تبعاتی داشت که باعث شد در مدت کوتاهی ۹۵ جنگ بر پیامبر(ص) تحمیل شود.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با اشاره به جنایات ددمنشانه صهیونیست ها در غزه و لبنان اظهار داشت: در این ایام دشمن صهیونیستی و حامیان آن از جمله آمریکا، انگلستان، فرانسه و آلمان و جمیع جوامع حقوقی که متصدی حقوق انسان‌ها در عالم هستند، برای حاکمیت بر منطقه و تسلط بر مراکز سیاسی و منابع اقتصادی به نفع صهیونیست‌ها حکم می‌دهند.

امام جمعه بوشهر تنها راه نجات را مقاومت دانست و گفت: مقاومت جوهر بقاست، مذاکره در امور سیاسی ممکن نیست و اتلاف وقت است همچنان که در زمان یاسر عرفات و دیگران تجربه کرده ایم.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه بر رزمندگان در فلسطین و غزه و لبنان مقاومت لازم است تصریح کرد: وظیفه ماست که از آنها حمایت کنیم؛ در زمان و مکانی هستیم که اگر در مقابل تهاجمات نظامی و غیرنظامی دشمن صهیونیستی مقاومت نکنیم از بین خواهیم رفت، لذا وحدت اسلامی بین علما در فلسطین، لبنان، سوریه، یمن و عراق مخصوصا الازهر و علما ایران لازم است.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با بیان اینکه مقام معظم رهبری همواره بر وحدت، مقاومت، تلاش و یاری بین مسلمانان تاکید دارند اظهار داشت: وحدت امت اسلامی باعث قدرت برای مقاومت می‌شود.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha