یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ |۱۶ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 20, 2024
جهاد طلایی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حضرت رقیه(س) برازجان از اقدام جهادی طلاب و اهدای جواهرات به جبهه مقاومت خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، اکرم غیب، الهی مدیر مدرسه علمیه حضرت رقیه(س) برازجان، گفت: بانوان مؤمن و انقلابی در مدرسه علمیه خواهران برازجان طی روزهای اخیر با اقدام جهادی، طلای خود را به جبهه مقاومت اهدا کردند و این راه تا پیروزی جبهه مقاومت ادامه دارد چرا که این اقدام در پاسخ به فرمان مقام معظم رهبری، امام خامنه‌ای، مبنی بر حمایت از جبهه مقاومت و تقویت روحیه ایثار و فداکاری در میان مردم، صورت گرفت.

وی افزود: با توجه به اهمیت حمایت از جبهه مقاومت، این اقدام به تبیین نقش بانوان در تاریخ انقلاب اسلامی و تأثیرگذاری آنها در عرصه‌های مختلف می پردازد.

غیب الهی با اشاره به فرمایشات امام خامنه‌ای اظهار کرد: بانوان همواره در صحنه‌های مختلف انقلاب حضور داشته و با ایثار و فداکاری خود، در راستای تحقق اهداف نظام اسلامی گام برداشته‌اند و این اقدام نیز نشان‌دهنده عزم راسخ آن‌ها در حمایت از جبهه حق و مقاومت است.

مدیر مدرسه علمیه خواهران برازجان با اشاره به این اقدام جهادی، بیان کرد: این حرکت نه تنها به عنوان یک حرکت خیرخواهانه، بلکه به عنوان یک پیام قوی به دشمنان انقلاب اسلامی تلقی شد که نشان‌دهنده همبستگی و اراده ملت ایران در دفاع از ارزش‌ها و اصول اسلامی است.

وی در پایان گفت: بانوان ایرانی در هر شرایطی، با همت و اراده خود، درراستای حمایت از آرمان‌های انقلاب و جبهه مقاومت ایستاده‌اند و همواره در کنار مردان این سرزمین، در دفاع از ارزش‌ها و اصول اسلامی خواهند ایستاد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha