دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
جشنواره علامه حلی در برازجان

حوزه/ چهارمین جشنواره پژوهشی مدرسه‌ای علامه حلی(ره) مدرسه علمیه چهارده معصوم علیهم السلام برازجان امروز با حضور طلاب، اساتید، مدیران حوزوی، معاونین و رابطین پژوهش در مسجد حوزه با ارائه دو مقاله محسن حقیقت و علیرضا احمدپور برازجانی از طلاب مدرسه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بوشهر، چهارمین جشنواره پژوهشی مدرسه‌ای علامه حلی(ره) مدرسه علمیه چهارده معصوم علیهم السلام برازجان امروز با حضور طلاب، اساتید، مدیران حوزوی، معاونین و رابطین پژوهش در مسجد حوزه با ارائه دو مقاله محسن حقیقت و علیرضا احمدپور برازجانی از طلاب مدرسه برگزار شد.

حجت الاسلام مهدی نعمتی معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه استان بوشهر در این مراسم با اشاره به اینکه استقبال از این جشنواره بسیار خوب بوده و تاکید کرد: جهت رسیدن به سطح مطلوب، باید تلاش بیشتری در حوزه پژوهشی انجام داد.

معاون پژوهش و آموزش حوزه علمیه استان بوشهر با اشاره به اینکه فعالیت‌های پژوهشی در مدارس و ‌مراکز با جدیت دنبال می‌شود، گفت: در تلاش هستیم زمینه رشد و ارتقای توان طلاب در عرصه تحقیق و پژوهش فراهم شود.

وی با بیان اینکه یکی از بسترهای رشد جشنواره علامه حلی(ره) است، عنوان کرد: در این جشنواره طلاب در کنار کسب دانش، مهارت نیز کسب می‌کنند.

حجت الاسلام حسین رحمانی پور معاون پژوهش مدرسه علمیه چهارده معصوم علیهم السلام برازجان به بیان ویژگی ها و سطح این دوره از جشنواره علامه حلی(ره) پرداخت.

در ادامه علیرضا احمدپور مقاله‌ای با عنوان «مصادیق امیدآفرین از منظر بیانیه گام» و محسن حقیقت با عنوان «تاثیر زکات بر ثروت افزائی در جامعه از منظر قرآن» به ارائه گزارش پرداختند.

به گزارش حوزه، در این جشنواره از سه نفر از طلاب مدرسه که امتیاز بیشتری را کسب کرده بودند به عنوان برگزیده این مرحله تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha