شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ |۱۵ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 19, 2024
یحیی سنوار

حوزه/ امام جمعه برازجان گفت: بدون شک، خون شهید یحیی سنوار و دیگر شهدای مقاومت، چراغ راهی برای ادامه جهاد و مبارزه علیه ظلم و ستم خواهد بود. 

به گزارش خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام حسن مصلح امام جمعه برازجان با صدور پیامی با تسلیت شهادت یحیی سنوار رئیس دفتر سیاسی حماس، اظهار داشت: شهادت فرمانده شجاع و مجاهد، ابوابراهیم یحیی سنوار، رئیس فقید دفتر سیاسی حماس را به تمامی مسلمانان، ملت غیور فلسطین و به‌ خصوص به خاندان و بازماندگان ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

وی افزود: این شهید بزرگوار با شجاعت و فداکاری‌های بی‌نظیر خود در میدان مبارزه، نماد ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم و ستم بود.

حجت الاسلام مصلح بیان کرد: او در طول سال‌ها خدمت به آرمان‌های فلسطین، با هوشمندی و اراده‌ای قوی، به تقویت جنبش سرافراز حماس و جبهه مقاومت کمک کرد و با طراحی عملیات‌های استراتژیک، ضربات مهلکی به رژیم کودک‌کش صهیونیستی وارد ساخت.

وی ادامه داد: بدون شک، خون این شهید و دیگر شهدای مقاومت، چراغ راهی برای ادامه جهاد و مبارزه علیه ظلم و ستم خواهد بود.

امام جمعه برازجان با بیان اینکه ما به یاری خداوند متعال، شاهد زوال رژیم صهیونیستی و پیروزی حق بر باطل خواهیم بود، گفت: از خداوند متعال علو درجات برای شهید سنوار و سایر شهدای راه مقاومت خواستارم و امیدوارم که خداوند به همه مجاهدان و همرزمان و خانواده ایشان صبر و اجر عطا فرماید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha