شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ |۱۵ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 19, 2024
سید محسن حسینی دیباجی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه ایران محور مقاومت است، گفت: دشمنان تمام توانشان را برای نابودی اسلام گذاشته اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام سیدمحسن حسینی دیباجی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در مراسم گرامیداشت مجاهد شهید یحیی سنوار که در حسینیه شهدای گمنام ستاد سپاه استان برگزار شد، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت سردار شهید یحیی سنوار از فرماندهان جبهه مقاومت اظهار کرد: جنگ امروز یک جنگ تمام عیار از سوی نظام سلطه به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیست جنایتکار است و شبیه جنگ احزاب در زمان رسول الله است.

وی افزود: جنایاتی که در منطقه در حال وقوع است را کشورهای اروپایی همچون انگلیس و آلمان و فرانسه حمایت و پشتیبانی می کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه ایران محور مقاومت است، اظهار کرد: دشمنان تمام توانشان را برای نابودی اسلام گذاشته اند.

حجت الاسلام دیباجی تصریح کرد: دشمنان در به شهادت رساندن رهبران و فرماندهان جبهه مقاومت در محاسبات خود دچار اشتباه شده اند و گمان می کنند که جبهه مقاومت قائم به شخص است و با شهادت اسماعیل هنیه، سیدحسن نصرالله و یحیی سنوار و ... جبهه مقاومت فلج شده و از بین می رود حال آنکه اینگونه نیست.

وی افزود: در طرف مقابل یعنی اسرائیل اینگونه هست که اگر نتانیاهو از بین برود جنگ تمام می شود اما در طرف دیگر یعنی جبهه مقاومت هرگز اینگونه نبوده و نخواهد بود و جبهه مقاومت قائم به اشخاص و افراد نبوده و نیست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان گفت: آنها نمی دانند که با شهادت هر یک از فرماندهان و رهبران جبهه مقاومت چندین فرمانده دیگر پرورش یافته، رشد کرده و قد علم می کند.

حجت الاسلام دیباجی با بیان این فرمایش امام خمینی(ره) که فرموده اند «بکشید ما را ملت ما بیدارتر می شود» گفت: این شهادت ها ملت ها را بیدارتر می کند و پیروزی نهایی با مردم غزه و حزب الله است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha