یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ |۱۶ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 20, 2024
یحیی سنوار

حوزه/ در پی شهادت مجاهد بزرگ اسلام، شهید یحیی السنوار مجمع جهانی شیعه شناسی و دبیرخانه دین پژوهان کشور با صدور بیانیه‌ مشترک ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی بر ادامه راه گروه‌های مقاومت تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن بیانیه مجمع جهانی شیعه شناسی و دبیرخانه دین پژوهان کشور در پی شهادت یحیی السنوار به این شرح است:

جبهه مقاومت با شهادت فرماندهان و رزمندگان قهرمان و شخصیت های برجسته خود از دفاع و جهاد و مقاومت و پیشروی در عرصه کارزار با دشمنان باز نخواهد ماند و با شهادت قهرمانانه یحیی سنوار جبهه مبارزه حماس زنده تر خواهد شد .

مجاهد قهرمان و پرافتخار ، فرمانده یحیی السّنوار که همه عمر در صحنه جهاد و مبارزه برای رهایی قدس بود مردانه جنکید و به یاران شهیدش پیوست.

چهره‌ های‌ درخشان مقاومت و مجاهدت همچون اسلاف گذشته خویش با عزم پولادین در برابر ظالمان متجاوز ایستاده اند و شجاعانه ضربه‌ی جبران‌ناپذیر به جبهه باطل می زنند . و به شهادت عشق می ورزند و شهادت آرزو و آرمان دیرینه آنان است .

اگرچه فقدان فرماندهان بزرگ برای جبهه‌ی مقاومت دردناک است، ولی این جبهه با شهادت بزرگانی همچون شیخ احمد یاسین، فتحی شقاقی، رنتیسی و اسماعیل هنیّه از پیشروی باز نماند، و با شهادت یحیی سنوار و آمیختن خون این شهیدان با خونهای پاک شهیدان شیعه و احرار و ابراری همچون شهید سلیمانی و المهندس و آیت الله حسن نصرالله و مجاهدان حزب الله زنده و زنده تر خواهد ماند.

شیعیان جهان و آزادگان عالم در کنار مجاهدان و مبارزان با اخلاص خواهند ماند و با توفیق الهی وعده های پیروزی حق بر باطل را محقق خواهند ساخت و ریشه صهیونیسم را از زمین خواهند کند .

این شهادت ها را به همه‌ی مسلمانان حق طلب و دلبستگان جهاد فی‌سبیل‌الله تبریک گفته و یاد این شهیدان دلاور را گرامی میداریم .

والسّلام علی عباد الله الصّالحین

مجمع جهانی شیعه شناسی و دبیرخانه دین پژوهان کشور ۱۴۰۳/۷/۲۸. قم مقدسه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha