یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ |۱۶ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 20, 2024
اردوی راهیان نور

حوزه/ جانشین فرمانده سپاه شهرستان دیّر گفت: ۳۰۰ دانش‌آموز دختر شهرستان دیّر به مناطق عملیاتی جنوب کشور در قالب اردوی راهیان نور اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بوشهر، سرهنگ پاسدار عبدالکریم پولادی‌فر جانشین فرمانده سپاه سیدالشهدا علیه‌السلام شهرستان دیّر ظهر امروز در آیین اعزام دختران دانش آموز به اردوی راهیان نور، اظهار کرد: امروز ۳۰۰ نفر از دانش‌آموزان دختر شهرستان دیّر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه این اردو به مدت سه روز خواهد بود، افزود: دانش‌آموزان از یادمان‌های مهم دوران دفاع مقدس، از جمله یادمان شهدای شرق کارون، دشت ذوالفقاریه، اروندکنار، شلمچه و نهر خَیّن بازدید خواهند کرد.

پولادی‌فر ادامه داد: همچنین در این برنامه، دانش‌آموزان در رزمایش پادگان شهید باکری حضور پیدا خواهند کرد و از نزدیک با بازسازی صحنه‌های عملیاتی دوران دفاع مقدس آشنا می‌شوند.

وی به برنامه‌های فرهنگی این اردو اشاره کرد و افزود: در کنار بازدید از مناطق جنگی، برنامه‌های متنوع فرهنگی نیز برای دانش‌آموزان تدارک دیده شده است.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان دیر عنوان کرد: این برنامه‌ها شامل روایتگری رزمندگان دوران دفاع مقدس، سخنرانی‌های تربیتی و مذهبی و برگزاری مسابقات فرهنگی خواهد بود.

وی افزود: همچنین بسته‌های فرهنگی و محصولات آموزشی مرتبط با دفاع مقدس در طول اردو به دانش‌آموزان اهدا خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه دیّر هدف از این اردو را آشنایی بیشتر نسل جوان با ایثارگری‌های رزمندگان اسلام و تقویت روحیه ملی و مذهبی آن‌ها دانست و تاکید کرد: این اردو فرصت مناسبی است تا دانش‌آموزان از نزدیک با شرایط سخت جنگ تحمیلی و مقاومت رزمندگان اسلام آشنا شوند و مفاهیم والای شهادت، ایثار و مقاومت را بهتر درک کنند.

وی در پایان افزود: تمام تدابیر لازم برای برگزاری این اردو اندیشیده شده است و امیدواریم که این برنامه معنوی تأثیر مثبتی بر نگرش و روحیه دانش‌آموزان داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha