دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ |۱۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 21, 2024
برگزاری اردوی راهیان نور طلاب خواهر بسیجی شهرستان اهواز

حوزه/ مدیر مرکز راهیان نور و گردشگری سپاه نینوا استان گلستان گفت: امسال ۳ هزار دانش آموز دختر و پسر گلستانی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از گرگان، سرهنگ پاسدار سید احمد سادات حسینی در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان این که امسال اردوهای راهیان نور استان گلستان به صورت تلفیقی از یادمان‌های دفاع مقدس، اماکن گردشگری، راهیان پیشرفت و اماکن مقدس صورت می گیرد، ابراز داشت: علاوه بر بازدید مفصل از مناطق عملیاتی از مظهر پیشرفت استان خوزستان یعنی سد کرخه، پایگاه شکاری دوم وحدت دزفول، در حوزه گردشگری فلک افلاک خرم آباد و مسجد جمکران و حرم حضرت فاطمه معصومه (س) بازدید به عمل خواهد آمد.

وی همچنین با اشاره به این که اعزام راهیان نور در استان از ۱۵ مهر آغاز به فعالیت کرد، افزود: در مرحله نخست اعزام راهیان نور از ابتدا تاکنون بیش از دو هزار ۵۰۰ نفر از بسیج محلات، بسیج جامع پزشکی و بسیج ادارت به مناطق عملیاتی غرب کشور چون استان‌های کردستان، کرمانشاه و آذربایجان غربی اعزام شدند.

سادات حسینی در ادامه با اشاره به اینکه اعزام مرحله دوم راهیان نور از ۵ آبان آغاز می‌شود و تا ۲۳ آبان ادامه دارد، گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده در این مدت تعداد هزار و ۵۰۰ نفر دانش آموز دختر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شد.

مدیر مرکز راهیان نور و گردشگری سپاه نینوا گلستان از اعزام هزار و ۵۰۰ دانش آموز پسر در آذر ماه امسال به اردوهای راهیان نور خبر داد و گفت: در مجموع امسال۳ هزار دانش آموز به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شد.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: در این اردوها بازدید از یادمان فتح المبین، هفت تپه، شلمچه اروندکنار، هویزه، طلایه و دیگر یادمان‌ها جنوب کشور در برنامه ریزی استان گلستان قرار دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha