دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ |۱۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 21, 2024
سرهنگ پاسدار «غلامعلی یاربیگی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه

حوزه/ سرهنگ یاربیگی، با بیان اینکه مأموریت‌های بسیج سازندگی این ناحیه متنوع، جریان‌ساز و تعالی‌بخش برای جامعه است، گفت: جهادگران بسیجی رهروان حقیقی شهدای والامقام جبهه مقاومت هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، سرهنگ پاسدار «غلامعلی یاربیگی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه صبح امروز، در دوره‌ آموزشی با عنوان «ره ‌نشان جهادی» در راستای توانمندسازی مدیران گروه‌های جهادی، در حسینیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: جهادگران بسیجی رهروان حقیقی شهدای والامقام خط مقاومت هستند.

وی ضمن گرامی داشتن یاد و خاطره شهیدان و جهادگران آسمانی گفت: حرکت در این راه با برکت را توفیقی از جانب خدای متعال دانست که باید در این راه معنوی با صلابت و امید گام برداشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه افزود: مأموریت‌های بسیج سازندگی این ناحیه متنوع، جریان‌ساز و تعالی‌بخش برای جامعه و حتی افزایش معنویت و روحیه مشارکت‌پذیری برای خود جهادگران بسیجی بسیار خوب است.

وی ابراز امیدواری کرد: کادرسازی، اثربخشی در مأموریت‌ها و بازخوردگیری از اجرای برنامه‌ها در دستور کار قرار گیرد.

سرهنگ پاسدار «امیرحمزه خزایی» مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، به تجلیل از اقدامات بهینه جهادگران و آن‌ها پرداخت و خدماتشان را مهم و اثرگذار ارزیابی کرد و گفت: تمام تلاش همکارانم برای تقویت گروه‌های جهادی و حضور پرشور بسیج مردمی در تحقق اهداف سازمان بسیج، یعنی رفع محرومیت و افزایش توسعه مناطق محروم است.

گفتنی است دوره آموزشی « ره‌نشان جهادی »، به همت معاونت بسیج سازندگی سپاه ناحیه کرمانشاه، با حضور مربیان تخصصی در قالب چهار کارگاه با موضوع افزایش اثربخشی فعالیت‌های جهادی، تهاجم فرهنگی و رسانه‌ای و راهکارهای مقابله با آن، ساخت مسکن محرومان و اصلاح بافت فرسوده شهری و بیماری‌های مشترک دام و انسان و فعالیت‌های جهادی مرتبط با آن، برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha