دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ |۱۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 21, 2024
2

حوزه / سرهنگ کردان گفت: انتظار و خواسته مقام معظم رهبری از رسانه‌ها، مطالبه‌گری و بصیرت افزایی در جامعه است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مازندران، سرهنگ جواد کردان در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه با اشاره به نقش آفرینی فوق العاده رسانه در جنگ شناختی امروز، اظهار داشت: بی‌شک می‌توانیم انسان صالح یا آدم غیر موضوعی برای جامعه خود باشیم اما در جنگ ترکیبی امروز زمانی می‌توانیم آدم موفقی باشیم که رسانه موفقی باشیم.

وی با اشاره به اینکه در دنیای اطلاعاتی امروز هر فرد باید خود نیز رسانه باشد، افزود: عدم کارکرد رسانه متناسب با زمان و مکان خود خطر آفرین است، مطالبه‌گری زمانی تأثیرگذار خواهد بود که فرد مطالبه‌گر با مطالعه و دانش در این حوزه قلم بزند چراکه امروز مشکل جامعه ما سواد رسانه است و این عدم آگاهی زمینه‌ای برای هرگونه تحلیل خواهد بود.

فرمانده سپاه محمودآباد، ضمن تاکید بر لزوم همکاری و همراهی رسانه با بسیج، ابراز کرد: مطالبات مردم باید توسط رسانه و در کنار همراهی بسیج پیگیری شود، شاید شما امکانات و تجهیزات متناسب را نداشته باشید اما این حرکت در کانون بسیج رسانه شهرستان می‌تواند باعث رقم خوردن اتفاقات خوب باشد.

وی خاطرنشان کرد: رسانه امروز باید در تراز انقلاب اسلامی وارد عمل شود، زمان‌شناسی از مهمترین عملکردها برای ارائه بهتر و انتشار سریع‌تر اطلاعات به مردم است که در نهایت نشان‌گر رسانه پویا خواهد بود.

سرهنگ کردان خاطرنشان کرد: در بیانیه گام دوم، رهبر فرزانه انقلاب فرمودند رسانه باید به دنبال مطالبه‌گری باشد، سیاسیون امروز به دنبال رسانه هستند، روایت اول باید در صحنه رقم بخورد، در فتنه ۸۸ نیز حضرت آقا عنوان داشتند که رسانه در تراز انقلاب حرکت کند.

وی یادآور شد: انقلاب اسلامی ما امروز نیاز به رسانه‌ای دارد که انقلاب را خانه نشین نکند، ولایت را خانه نشین نکند، ارزش‌ها و اصول‌ها نباید خانه‌نشین شود، خبرنگاران باید در تراز انقلاب فعالیت و روایت‌گری کند.

وی تصریح کرد: رسانه در تراز انقلاب اسلامی باید زمان شناسی، مکان‌شناسی و فرآیند شناسی خودش را نسبت به جامعه داشته باشد، رسانه پویا یعنی امروز را بشناسید، مکان را بشناسید، زمان را بشناسید تا باعث تقویت جبهه حق شوید.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha