دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ |۱۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 21, 2024
کد خبر: 1194664
۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۰
نشست سیاسی

حوزه/ فعال اجتماعی در محلات گفت: جنگ اصلی امروز جنگ رسانه است و مردم باید با بصیرت کامل شیطنت‌های رسانه‌ای را بیشتر بشناسند و به آن توجه نکنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، به همت معاونت فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه(س) محلات نشست سیاسی-بصیرتی امروز با حضور آقای عباس ابراهیمی آزاده و فعال اجتماعی برگزار شد.

ابراهیمی در این جلسه اظهار داشت: من به عنوان فردی که زندگی قبل از انقلاب و بعداز آن را تجربه کرده‌ام، گلایه دارم از افرادی مانند خودم که با دیدن اوضاع زمان پهلوی امروزه عدالت را رعایت نمی‌کنند و دم از بی عدالتی نظام جمهوری اسلامی ایران می‌زنند.

وی گفت: فقر مطلق مردم در آن زمان، کمبود امکانات اجتماعی با وجود ثروت گسترده‌ای که در اختیار خاندان پهلوی بود، اوضاع بهداشتی و آموزشی نا به سامان در آن زمان باید برای نسل امروز تبیین شود.

این فعال اجتماعی، تصریح کرد: امروزه با توجه به تورم اقتصادی در جامعه اکثریت مردم از امکانات رفاهی بالایی برخوردار هستند، اما جنگ رسانه چنان قدرتمند عمل می‌کند که مردم ما وضعیت خود را در سطح جهانی در پایین‌ترین حد ممکن تلقی می‌کنند، در حالی که مردم باید با بصیرت کامل شیطنت‌های رسانه‌ای را بیشتر بشناسند و به آن توجه نکنند.

وی خاطرنشان کرد: همه دولتمردان در اوایل انقلاب زیر پرچم امام(ره) و گوش به فرمان ایشان بودند، اما با توجه به نفوذ گسترده عوامل اجرایی در کشور رهبر معظم انقلاب واقعا تنها هستند.

وی ابراز کرد: از طرفی عملیات وعده صادق ۲ برای چندمین بار این حس غرور و امنیت ملی را به مردم ایران بخشید که از جنجال‌های زمانه نترسند، زیرا به لطف خدا و یاری امام زمان(عج) در زیر سایه نظام جمهوری اسلامی ایران درامان خواهند بود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha