دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ |۱۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 21, 2024
دیدار جانشین ناجا با امام جمعه همدان

حوزه / سردار رضایی با بیان اینکه برخورد قاطع با جرائم به ویژه سرقت و مزاحمت‌ها از مطالبات مردم است، گفت: برخورد با اینگونه جرائم به طور ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، سردار قاسم رضایی در بدو ورود خود به همدان در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، اظهار داشت: همدان با انسجامی که در بین مردم و مسئولان وجود دارد و اقدامات فرهنگی علمای استان و تلاش همکاران انتظامی جزو، استان‌های امن در سطح کشور است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این استان، ابراز کرد: این استان بیش از ۸ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده و شایسته است خدمات زیادی به این مردم ارائه شود.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور، با تأکید بر اینکه امنیت و اقتدار امروز را مرهون خون شهداء هستیم، خاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی در منطقه‌ای که هر روز شاهد اتفاقاتی هستیم، از امنیت بالایی برخوردار است.

سردار رضایی با بیان اینکه برخورد قاطع با جرائم به ویژه سرقت و مزاحمت‌ها از مطالبات مردم است، اظهار کرد: برخورد با اینگونه جرائم به طور ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و ماموران پلیس با تلاش جهادی از هیچ تلاش و کوششی در این زمینه دریغ نخواهند کرد.

وی افزود: کاهش آمار جرائم به ویژه سرقت و جرائم خشن در استان همدان ناشی از تلاش‌های همکاران در استان است.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور، از تعامل و همراهی مردم و حمایت‌های نماینده ولی فقیه در استان تقدیر کرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha