دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ |۱۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 21, 2024
زر

حوزه/ حجت الاسلام کاظمی علوی تصریح کرد: جبهه مقاومت بزودی طعم ذلت و آوارگی را به جان ناپاک صهیونیست‌ها و حامیان منحوس آن‌ها خواهند چشاند.

حجت الاسلام سید حسین کاظمی علوی, امام جماعت آستان مقدس علی بن باقر(ع) در مشهد اردهال در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان ضمن محکوم کردن جنایت رژیم منحوس صهیونی در به شهادت رساندن یحیی سنوار الگوی مقاومت و رهبر مقتدر و مغز متفکر حماس گفت: شهید یحیی سنوار سالیان سال شرافت مندانه و خستگی‌ناپذیر در میدان مبارزه با رژیم جعلی و تروریست اسرائیل، جانفشانی کرد.

امام جماعت آستان مقدس علی بن باقر(ع) با بیان اینکه شهید سنوار در بیش از دو دهه اسارت خویش در بندهای رژیم جنایتکار و قاتل صهیونی، با ذکاوت و مجاهدت هوشمندانه سازمان رزم جنبش حماس را برای مبارزه با دشمن اعتلاء بخشید گفت: این شهید با طرح ریزی عملیات غرور آفرین طوفان الاقصی نقطه عطف منطقه را رقم زد و ضربه ای جبران ناپذیر بر موجودیت این رژیم سراسر نحس وارد کرد.

حجت الاسلام کاظمی علوی تصریح کرد: یحیی سنوار با گذشت بیش از یک سال از عملیات افتخار آمیز طوفان الاقصی در میدان معرکه و جهاد پس از مقام والای جانبازی، به فیض شهادت نائل آمد.

وی تصریح کرد: شهید مجاهد یحیی سنوار در مراحل زندگی شرافتمندانه تا آخرین لحظه از دین دفاع کرد و به ۴ فیض مجاهدت ،اسارت ، جانبازی و شهادت رسید و عاقبت به خیر شد و مصداق روایت پیامبر قرار گرفت که به امیرالمؤمنین(ع) فرمود "بذل مالک و دمک لحفظ دینک" بذل جان داشت در راه خدا و آزادی قدس و شهادت او سند حقانیت جبهه مقاومت می باشد.

امام جماعت آستان مقدس علی بن باقر(ع)با بیان اینکه دشمن جاهل و کور فهم عاجزتر از آن است که مفهوم و جایگاه رفیع شهادت فی سبیل الله را درک کند، گفت: رژیم صهونیستی بداند با شهادت یحیی سنوار و دیگر فرماندهان شهید محور مقاومت، ضربات ناشی از امواج خروشان ظلم ستیزی و مقاومت بر بنیان خبیث کانون‌های ستم و استکبار کوبنده‌تر خواهد شد و درس آموختگان در مکتب جهاد و شهادت، خواب امنیت و آرامش را از چشم پلید استکبار جهانی و سگ هار آن در منطقه و سرزمین‌های اشغالی خواهند گرفت.

حجت الاسلام کاظمی علوی تصریح کرد: جبهه مقاومت بزودی طعم ذلت و آوارگی را به جان ناپاک صهیونیست‌ها و حامیان منحوس آن‌ها خواهند چشاند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha