دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ |۱۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 21, 2024
تبریز

حوزه/ ابراهیم‌زاده گفت: بی‌تردید نسل امروز با توجه به اتفاقاتی که در منطقه در حال رخ دادن است، تصویر روشنی از جنایت‌های رژیم صهیونیستی دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، مهدی ابراهیم‌زاده رئیس حوزه ریاست دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری عصر یکشنبه در آئین رونمایی از تقریظ رهبر معظم انقلاب بر کتاب «پاییز آمد» که در مصلای نماز جمعه زنجان برگزار شد، با بیان اینکه آنچه در هنر و ادبیات بیش از همه نمود پیدا می‌کند، تصویری است که از آینده جامعه ارائه می‌دهد، اظهار داشت: بی‌شک با توجهات ویژه رهبر فرزانه انقلاب، ادبیات جهاد و مقاومت به بلوغ رسیده است.

وی با یادآوری اینکه به پاس خیزش مقاومت و نیروهای جهادی در منطقه، نسل امروز به عینه شاهد تصاویر روشنی از جنایات رژیم صهیونیستی است، اظهار کرد: امروز دیگر هیچ تصویر مبهمی در ذهن جوانان منطقه از جنایت‌هایی که رژیم صهیونیستی مرتکب شده، وجود ندارد.

وی با یادآوری اینکه در روزهای گذشته و روزهایی که پیش رو داریم، تصاویر و اخبار زیادی از رشادت‌های شهدای مقاومت در کل دنیا منعکس شده است، خاطرنشان کرد: همین موضوع باعث خواهد شد تا راه این شهدا توسط نسل امروز که این تصاویر را مشاهده می‌کنند، تداوم داشته باشد و مقاومت ادامه یابد.

رئیس حوزه ریاست دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری در ادامه با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری سال‌ها از نهال فرهنگ و ادبیات پایداری مراقبت کردند، تصریح کرد: به همین خاطر است که امروز شاهد شکوفا شدن ناشران و نویسندگان زیادی در این مسیر هستیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha