دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ |۱۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 21, 2024
نشست سرگروه‌های جهادی مدارس علمیه کاشان برگزار شد

حوزه/ نشست سرگروه‌های جهادی مدارس علمیه منطقه کاشان شامگاه یکشنبه در مرکز مدیریت حوزه علمیه این منطقه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، مسئول گروه‌های جهادی مرکز مدیریت حوزه علمیه منطقه کاشان در این نشست با اشاره به دستورالعمل دبیرخانه ستاد حوزه‌های علمیه کشور، از ایجاد سه معاونت رسانه، عملیات و آموزش در جهادگران حوزوی مدارس علمیه این منطقه خبر داد.

حجت‌الاسلام حسن نوحی با بیان اینکه مسئولان این معاونت‌ها به دبیرخانه جهادگران حوزه‌های علمیه کشور معرفی شده‌اند، افزود: دوره‌های آموزشی برای این افراد جهت ارتباط گیری با سرگروه‌های جهادی برگزار خواهد شد تا نسبت به توجیه گروه‌های جهادی حوزوی در زمینه‌های عمران، آموزش، سلامت، بهداشت و مسائل اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی راهنمایی و اقدام کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: بنیاد علوی اکنون در ۱۴ شهرستان استان اصفهان و از جمله آران و بیدگل و نطنز که به لحاظ حوزوی زیر پوشش مرکز مدیریت حوزه علمیه این منطقه قرار دارند، دارای نمایندگی است.

حجت‌الاسلام نوحی اظهار کرد: شهرستان کاشان متاسفانه فاقد نمایندگی بنیاد علوی و از ظرفیت‌ها و کمک‌های تسهیل‌گری این بنیاد بی‌بهره است.

وی ابراز امیدواری کرد با رایزنی‌های مرکز مدیریت حوزه علمیه منطقه کاشان و فرمانداری ویژه شهرستان بتوان از کمک‌های تسهیل‌گری بنیاد علوی در این منطقه استفاده کرد.

مسئول گروه‌های جهادی مرکز مدیریت حوزه علمیه منطقه کاشان با قدردانی از حجت‌الاسلام رضا محمودزاده معاون تبلیغ این مدیریت، یادآور شد: نشست سرگروه‌های جهادی مدارس علمیه کاشان با همکاری و هماهنگی معاونت تبلیغ برگزار و کمک‌های ویژه زیادی انجام داده است.

گفتنی است، نشست سرگروه‌های جهادی مدارس علمیه منطقه کاشان با حضور علیرضا رحیمی تسهیل‌گر بنیاد علوی در شهرستان نطنز برگزار شد که وی به معرفی بنیاد علوی و نحوه ارائه خدمات و تسهیلات این بنیاد به سرگروه‌های جهادی پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha