یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ |۱۶ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 20, 2024
موسی احمدی

حوزه/ حجت الاسلام احمدی گفت: در حالی که دشمن صهیونیستی می‌خواست با شبهه‌افکنی و دروغِ حضور فرماندهان مقاومت در تونل‌های امن و مکان‌های محافظت‌شده، بین مردم، مجاهدین و فرماندهان فاصله ایجاد کند، شهادت این فرماندهان نشان داد آن‌ها خود پیشگام مبارزه با اسرائیل غاصب هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام موسی احمدی، رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: شهادت یحیی السنوار نشانه عزم جدی نیروهای مقاومت برای ادامه مبارزه تا پایان رژیم صهیونیستی است.

وی افزود: در حالی که دشمن صهیونیستی می‌خواست با شبهه‌افکنی و دروغِ حضور فرماندهان مقاومت در تونل‌های امن و مکان‌های محافظت‌شده، بین مردم، مجاهدین و فرماندهان فاصله ایجاد کند، شهادت این فرماندهان نشان داد آن‌ها خود پیشگام مبارزه با اسرائیل غاصب هستند.

حجت‌الاسلام احمدی با تسلیت فقدان این فرمانده پرافتخار جبهه مقاومت، تأکید کرد: تصاویر منتشر شده از شهادت این پیر مجاهد، خود گویای رشادت، شجاعت و یقین او به درستی مبارزه با این رژیم شیطانی است و بدون تردید این مسیر همچنان با حضور مجاهدان جوان ادامه خواهد یافت.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر تأکید کرد: همان‌گونه که جمهوری اسلامی با شهادت فرماندهان خود در دفاع مقدس با صلابت‌تر از قبل به مسیر خود ادامه داد و در برابر همه دسیسه‌ها و نیرنگ‌های دشمنان ایستادگی کرد، جبهه مقاومت هم با شهادت فرماندهان خود ذره‌ای از آرمان‌هایش عقب‌نشینی نخواهد کرد و تا نابودی کامل اسرائیل به مبارزه ادامه خواهد داد.

حجت الاسلام احمدی با اشاره به تأکید رهبر انقلاب و فتوای مراجع تقلید برای مبارزه با اسرائیل، اظهار داشت: بر همه مسلمانان تکلیف است به هر نحو که می‌شود به یاری مسلمانان مظلوم لبنان و فلسطین بشتابند و با جهاد تبیین و جهاد مالی آن‌ها را در برابر اسرائیل غاصب و حامیانش کمک کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های کنگان، دیّر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی در پایان، جنایات اسرائیل را موجب بیداری همه جهان و انزوای بیشتر او دانست که ناخواسته و به فضل الهی با سرعت بیشتری به سمت نابودی خود پیش می‌رود و دیر نخواهد بود که شاهد این اتفاق مبارک و پایان این غده سرطانی در منطقه باشیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha