یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ |۱۶ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 20, 2024
نخستین جشنواره قرآنی شهدای مقاومت در مسجد الزهرا(س)

حوزه/ نخستین جشنواره قرآنی شهدای مقاومت به همت مسجد الزهرا(س) واقع در بلوار فردوس برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، نخستین جشنواره قرآنی شهدای مقاومت به همت مسجد الزهرا(س) واقع در بلوار فردوس، خیابان ابراهیمی برگزار می شود؛ این دوره از مسابقات برای نونهالان دختر و پسر ۴تا ۷ سال، کودکان ۸ تا ۱۲ سال و نوجوانان ۱۳ تا ۱۷ سال و جوانان بالای ۱۸ سال برگزار می شود.

شرکت کنندگان تا پایان مهر مهلت دارند، که برای شرکت در این مسابقات ثبت نام کنند و به برگزیدگان جوایز نفیسی اهدا می گردد.

نونهالان دختر و پسر ۴تا ۷ سال برای شرکت در این جشنواره قرآنی باید آیت الله کرسی(آیه ۲۵۵ سوره بقره) و نیز حفظ ۷ سوره آخر قرآن(کوثرتا ناس) را حفظ کنند. همچنین کودکان ۸تا ۱۲ سال نیز سوره مبارکه فجر را حفظ کنند، قرائت تقلیدی سوره شمس استادعبدالباسط(پسران) را هم باید اجرا نمایند.

همچنین نوجوانان ۱۳ تا ۱۷ سال باید سوره مبارکه حجرات را حفظ کنند، ترتیل آیات ۱تا ۱۱ سوره مبارکه حجرات را تلاوت کنند، همچنین تلاوت تحقیق آیات ۱۵ تا پایان سوره مبارکه حجرات(پسران) را انجام دهند، علاوه بر آن تفسیر سوره مبارکه حجرات با محوریت تفسیر نور حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی را به صورت کتبی باید انجام دهند.

جوانان ۱۸ سال به بالا نیز حفظ سوره مبارکه احزاب، تلاوت ترتیل اتا ۳۰ سوره مبارکه احزاب(پسران)، تلاوت تحقیق آیات ۷۰ تا پایان سوره مبارکه احزاب، تفسیر سوره مبارکه احزاب با محوریت تفسیر نمونه به صورت کتبی را باید برای شرکت در این مسابقه انجام دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha