شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ |۱۵ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 19, 2024
حجت الاسلام محمد پردل امام جمعه شبانکاره

حوزه/ امام جمعه شبانکاره گفت: عشق به شهادت علی‌رغم تمام کمبودهای ظاهری عامل پیروزی سربازان اسلام در برابر قدرت های بزرگ شد.

حجت الاسلام محمد پُردل امام جمعه شبانکاره در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر با تسلیت شهادت یحیی سنوار رئیس دفتر سیاسی حماس، اظهار داشت: اسلام با ترسیمی که از مسئله شهادت در آیات قرآن کرده است، عامل بسیار مهم تازه ای را در مبارزه حق در برابر باطل وارد میدان ساخته است.عاملی که کاربرد آن از هر سلاحی بیشتر، و تأثیر آن از همه برتر است.

وی ادامه داد: عاملی که می‌تواند خطرناک ترین و وحشتناک ترین سلاح های عصر و زمان ما را در هم بشکند، چنان که در تاریخ انقلاب اسلامی کشور ما ایران با کمال وضوح این حقیقت را با چشم دیدیم که عشق به شهادت علی‌ رغم تمام کمبودهای ظاهری عامل پیروزی سربازان اسلام در برابر قدرت‌های بزرگ شد.

حجت الاسلام پُردل گفت: اگر در تاریخ اسلام و حماسه های جاویدان جهادهای اسلامی و شرح ایثارگری های کسانی را که با تمام وجودشان در راه پیشبرد این آئین پاک جانفشانی کردند دقت کنیم می بینیم یک دلیل مهم همه آن پیروزی ها همین بود که اسلام در تعلیمات خود این درس بزرگ را به آنها آموخته بود که شهادت در راه خدا و در طریق حق و عدالت، به معنی فناء و نابودی و مرگ نیست، بلکه سعادت و زندگی جاویدان و افتخار ابدی است.

وی ابراز کرد: سربازانی که چنین درسی را در این مکتب بزرگ آموخته اند، هرگز قابل مقایسه با سربازان عادی نیستند، سرباز عادی به حفظ جان خود می اندیشد، اما آنها برای حفظ مکتب پیکار می‌کنند و پروانه وار می سوزند، قربانی می شوند و افتخار می‌کنند.

امام جمعه شبانکاره خاطرنشان کرد: شهادت شهید یحیی سنوار رییس دفتر سیاسی حماس که تا آخرین نفس در برابر دشمن غاصب و خونخوار دست از مبارزه نکشید را به امت قهرمان پرور فلسطین و جبهه مقاومت تبریک و تسلیت عرض می نمایم جبهه مقاومت با این شهادت ها مقاوم تر و مقتدرتر خواهد شد.

وی تاکید کرد: به حول و قوه الهی جبهه حق و مقاومت پیروز است و رژیم غاصب و خونخوار صهیونیستی شکست و نابودی اش حتمی خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha