شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ |۱۵ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 19, 2024
امام جمعه همدان

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین شعبانی، گفت: تریبون نماز جمعه واسطه‌ای بین مردم و حاکمیت است تا صدای مردم به گوش مسئولان رسیده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی در آیین تکریم و معارفه امام جمعه نهاوند، با تأکید بر اینکه تریبون نماز جمعه، متعلق به مردم است، اظهار داشت: تریبون نماز جمعه واسطه‌ای بین مردم و حاکمیت است تا صدای مردم به گوش مسئولان رسیده شود.

وی با اشاره به اینکه ۴۲ سال حجت الاسلام مغیثی در کنار مردم نهاوند زندگی کرد و همه شاهد زهد، تقوا و ساده زیستی امام جمعه سابق بودند، گفت: توجه به منافع مردم از خصوصیات حجت الاسلام مغیثی است.

امام جمعه همدان، با بیان اینکه این الگوهای ارزشمند باید به درستی برای مردم به‌خصوص نسل جوان معرفی شوند، یادآور شد: این سبک رفتار، درسی برای همه مسئولان و روحانیون باید باشد.

وی با اشاره به معرفی حجت الاسلام محمدی به عنوان امام جمعه نهاوند، ابراز کرد: امام جمعه جدید نهاوند نیز از سابقه خوبی در دوران امامت جمعه خصوصا در طبس برخوردار است که باید گفت شهرستان نهاوند در معرفی امام جمعه، شهرستانی خوش شانس است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، تصریح کرد: وحدت و همراهی‌ها در شهرستان باید استمرار داشته باشد، چرا که انسجام حلال مشکلات است.

وی با بیان اینکه امروز باید از شهدای مقاومت یاد کنیم، اظهار کرد: فرماندهان ما در وسط میدان به شهادت می‌رسند، اما فرماندهان دشمنان در پناهگاه‌های خود دستور حمله می‌دهند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری، با تأکید بر اینکه حمایت از جریان مقاومت امروز وظیفه همگانی است، گفت: برخی حاکمان اسلامی به نام اسلام، از پشت خنجر زدند و خیانت کردند، در حالی که می‌توانستند شریان‌های اقتصادی موجود با اسرائیل را قطع کنند.

وی ادامه داد: آنهایی که در برابر این جنایات سکوت کردند، شریک جنایات غرب و صهیونیست‌ها هستند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha