یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ |۱۶ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 20, 2024
عکس / دیدار مسئولین نمایند گی ولی فقیه در دانشگا ه های استان قزوین با مدیران ارتباطات وبین الملل حوزه های علمیه کشور

 حوزه / مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: جمهوری اسلامی ایران در عملیات وعده صادق ۲  یک گوشه از این قدرت را نشان داد که بالغ بر ۲۰۰ موشک به طرف اسرائیل فرستاده شد و دنیا را مبهوت خودش کرد و دشمنان را به عقب راند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین اصغر عرفانی امروز در دیدار با رؤسای دانشگاه های استان ومسئولین نمایندگی ولی فقیه گفت: حمهوری اسلامی ایران با حمله وعده صادق ۲ ثابت کرد که اقتدار، عزت و توانایی مدیریت جوامع بشری را با تمام ظرفیت دارد.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین همچنین ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان و عرض تبریک به مناسبت پیروزی های اخیر در محور مقاومت عنوان کرد: جمهوری اسلامی با انجام دو عملیات میدانی و جنگ فرهنگی و نرم، ثابت کرد که اقتدار و عزت و توانایی مدیریت جوامع بشری را با تمام ظرفیت دارد و در میدان جنگ و دفاع به خوبی بر همگان ثابت شد که جمهوری اسلامی ظرفیت این را دارد که وقتی رهبری اعلام نماید که اسرائیل جنایتکار غلطی نماید، تل آویو و حیفا را با خاک یکسان کند.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران یک گوشه از این قدرت را نشان داد که بالغ بر ۲۰۰ موشک به طرف اسرائیل فرستاده شد و دنیا را مبهوت خودش کرد و دشمنان را به عقب راند.

وی عنوان کرد: پیوست این حمله، جمعه نصر را داشتیم، آن نماز جمعه دشمن شکن که علاوه بر فضای تهدیدی که بود رهبر معظم انقلاب با تمام شجاعت و آزادگی و غیرت و همیت دینی در صحنه حاضر شدند و پیرو رهبر معظم انقلاب، امت انقلابی هم حاضر شدند که ورق زرین و نقطه عطفی در انقلاب اسلامی ثبت و ضبط شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین عرفانی خاطر نشان کرد: پیروزی ها و رشد و تعالی ها نیازمند هزینه است که همین شهادت ها از سید مقاومت شهید حسن نصرالله و سردار نیلفروشان تا شهید یحیی سنوار هزینه است البته نه هزینه از دست رفته بلکه شهادت یکایک این عزیزان بیش از حضور مادی آنها تاثیر دارد و هر قطره خون شهید قیام را روشن و علنی می کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha