دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ |۱۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 21, 2024
سفر مدیرکل بنیاد شهید ایلام به شهرستان ایوان: دیدار با امام جمعه و خانواده‌های شهدا

حوزه/ رحیمی گفت: برای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج ارزش‌های ایثار، باید همه پای کار باشیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام، محمد رحیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، در ادامه سفرهای شهرستانی خود امروز یکشنبه به شهرستان ایوان سفر کرد.

در این سفر رحیمی ابتدا با حجت الاسلام سیدموسی حسینی امام جمعه ایوان، دیدار و گفت‌وگو کرد و با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای استان، به ویژه شهدای شهرستان ایوان، از حمایت‌های امام جمعه در راستای فعالیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران تقدیر و تشکر کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در این نشست بر لزوم همکاری همه‌جانبه برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان تأکید کرد و اظهار داشت: برای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج ارزش‌های ایثار، باید همه پای کار باشیم.

در ادامه، رحیمی با خانواده‌های شهیدان پیرحیاتی و خانزادی و همچنین جانباز ۷۰ درصد اسدالله عباسی، دیدار و گفت‌وگو کرد و ضمن تقدیر از آنها، از نزدیک از مشکلات و نیازهای خانواده‌های شهدا مطلع شد.

آخرین برنامه سفر مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به شهرستان ایوان، جلسه‌ای با همکاران این شهرستان بود، در این جلسه، رحیمی از تلاش‌های همکاران بنیاد شهید شهرستان تقدیر و تشکر کرد و گفت: تکریم ارباب رجوع، درمان، مسکن و اشتغال از اولویت‌های مهم بنیاد شهید در سال جاری هستند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha