دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ |۱۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 21, 2024
تبریز

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین محمدیان گفت: شهدا توفیق شهادت را تصادفی کسب نکردند، بلکه آزمون‌ها پشت سر گذاشتند و پس از مراحل خالص‌سازی به این مقام اعلا رسیدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدیان معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری عصر یکشنبه در آئین رونمایی از تقریظ رهبر معظم انقلاب بر کتاب «پاییز آمد» که در مصلای خاتم‌الانبیای زنجان برگزار شد، با بیان اینکه زنجان پایتخت شور و شعور حسینی است، اظهار داشت: علاقه خاص زنجانی‌ها به حضرت ابوالفضل العباس(ع) زبانزد همگان است.

وی با بیان اینکه زنجان شهر غواصان دریادل است، ادامه داد: غواصان دریادل زنجانی از منطقه‌ای که حتی دریاچه‌ای هم ندارد، برخاستند و حماسه‌های زیادی در دوران دفاع‌مقدس خلق کردند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدیان با اشاره به کتاب «پاییز آمد»، متذکر شد: این کتاب درباره زندگی شهید احمد یوسفی است که هر کس آن را بخواند، ناخودآگاه با همه وجود در برابر چنین شهدایی که راه چند هزار ساله را در مدت کوتاهی طی کردند، سر تعظیم فرود می‌آورد.

وی با بیان اینکه زنجانی‌ها در دوران دفاع‌مقدس افتخار آفریده و ۳۵۰۰ گل به گلستان انقلاب تقدیم کردند، ادامه داد: شهدا توفیق شهادت را تصادفی کسب نکردند، بلکه آزمون‌ها پشت سر گذاشتند و پس از مراحل خالص‌سازی به این مقام اعلا رسیدند.

وی با اشاره به اینکه شهید وقتی در راه خدا شهید شد، بالاتر از آن مقام، جایگاهی نیست، ابراز کرد: هیچ قطره‌ای در دنیا محبوب‌تر از خونی که در راه خدا ریخته می‌شود، نیست.

حجت الاسلام والمسلمین محمدیان با اشاره به کتاب «پاییز آمد»، یادآور شد: در این کتاب مراحل نائل شدن به مقام فاخر شهادت به خوبی به تصویر کشیده شده و معارف بلند در قالب کلمات آمده است.

معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه به فرموده سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید قبل از شهادت باید شهادت‌گونه زندگی کند، عنوان کرد: همسر شهید یوسفی به زیبایی این نکات را در زندگی‌نامه این شهید بیان کرده و نویسنده آن را به رشته تحریر درآورده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha