دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ |۱۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 21, 2024
دیدار جانشین ناجا با امام جمعه همدان

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین شعبانی گفت: اگر افتدار ناجا در یک عرصه تضعیف شود، در دیگر عرصه‌ها نیز تضعیف خواهد شد، پس حفظ و تقویت اقتدار ناجا، یک وظیفه همگانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی در دیدار با سردار رضایی جانشین فرمانده انتظامی کشور، با تأکید بر اینکه مردم امروز قدردان امنیت موجود در کشور هستند، اظهار داشت: عملکرد برخی دستگاه‌ها برای مردم چندان ملموس نیست، اما نتیجه کار فراجا در زندگی مردم کاملا محسوس است.

وی با بیان اینکه در عرصه جرایم و بازدارندگی‌ها نیازمند انجام مطالعات و پژوهش هستیم، گفت: فلسفه قانون، تحقق و ایجاد نظم است، پس جرایم و نحوه برخورد با آن باید با هم تناسب داشته باشند.

امام جمعه همدان، افزود: لازم است تا از عملکرد فرماندهی انتظامی استان و سردار امیری در طول سال و مناسبت‌های مختلف قدردانی کنیم.

وی با گلایه از وجود برخی آسیب‌های موجود در سطح جامعه، ابراز کرد: گاهی زیر ساخت‌هایی درست می‌شود که بعدا مشکلاتی را در سطح جامعه به همراه دارد، سپس از نیروی انتظامی یا برخی دستگاه‌ها انتظاراتی برای رفع آن به‌وجود می‌آید در حالی که باید از ابتدا این زیرساخت‌ها مورد توجه قرار گیرند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، با تأکید بر اینکه اقتدار کشور، متعلق به نیروهای مسلح و نیروی انتظامی است، اظهار کرد: اگر در یک عرصه این افتدار تضعیف شود، در دیگر عرصه‌ها نیز تضعیف خواهد شد، پس حفظ و تقویت اقتدار ناجا، یک وظیفه همگانی است.

وی یادآور شد: لازم است تا توجه به معیشت و مسکن پرسنل فراجا در اولویت‌ فرماندهان قرار گیرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha