شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ |۱۵ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 19, 2024
تجلیل

حوزه/ امام جمعه سابق شهرستان لامرد در جمع اساتید،پژوهشگران ،مبلغین و طلاب شهرستان لامرد مقیم قم با اشاره به ابعاد مختلف ضرورت پژوهش، بر تقدم آن بر دیگر امور تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام حسین زاده امام جمعه سابق شهرستان لامرد در جمع اساتید،پژوهشگران ،مبلغین و طلاب شهرستان لامرد مقیم قم با اشاره به ابعاد مختلف ضرورت پژوهش، بر تقدم آن بر دیگر امور تاکید کرد.

وی در این جلسه که در قالب اردوی خانوادگی روحانیون این شهرستان در مجتمع علمی و فرهنگی امام صادق علیه السلام مرکز مدیریت حوزه های علمیه در شهرستان آشتیان برگزار گردید با تاکید بر معرفی ظرفیت های علمی منطقه از جمله آیت الله محمودی به حوزه های علمیه، خواستار توجه ویژه متولیان امر به این موضوع شد.

در پایان با حمایت های ویژه حجت الاسلام و المسلمین آزاد امام جمعه شهرستان لامرد و پیگیری های نمایندگان طلاب ،از طرف رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم از ممتازین آموزشی، پژوهشی و تبلیغی سال تحصیلی گذشته این شهرستان که در قم اشتغال دارند تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است، ممتازین آموزشی این شهرستان که مورد تجلیل واقع شدند در سطح ۱ عباس حیاتی ، سطح عالی علیرضا پور ، سطح خارج یعقوب شکیب بود.

همچنین ممتازین پژوهشی مورد تجلیل نیز حسین تقی پور، محمد جواد محمودی و مصطفی فضلی زاده و همکاری در تدوین جلد۳۵ تا ۴۰موسوعه الامامه فی نصوص اهل السنه اثر آیت الله العظمی مرعشی نجفی، سید مجتبی حسینی نژاد و تدوین ۲ اثر در حوزه عزاداری و تربیت دینی، محمد کاظم خواجه احسنی کتاب فقاهت و حکمرانی با همکاری علیرضا پیروزمند، حسن کریم پور ارائه مقاله مشترک به سی و هشتمین کنگره بین المللی تقریب مذاهب اسلامی و حسین روستا دفاع از پایان نامه سطح ۳ با موضوع آسیب های تک‌فرزندی و راه های مقابله با آن از منظر قرآن کریم.

ممتاز تبلیغی مورد تجلیل نیز حسن فهیمی بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha