شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ |۱۵ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 19, 2024
طز

حوزه / در مراسمی با تکریم حجت الاسلام سلیمانی ، حجت الاسلام فرهنگ به عنوان هفتمین امام جمعه آران وبیدگل معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، آیین تکریم حجت الاسلام والمسلمین ابوالفضل سلیمانی و معارفه حجت الاسلام والمسلمین علیرضا فرهنگ به عنوان هفتمین امام جمعه آران وبیدگل با حضور مدیر جذب و گزینش شورای سیاست گذاری ائمه جمعه سراسر کشور، نماینده ولی فقیه وائمه جمعه منطقه کاشان، نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران وبیدگل درمجلس شو رای اسلامی ، فرماندار و جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم درسالن شهید عربیان آران و بیدگل برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا فرهنگ ضمن گرامی داشت یاد وخاطره شهدا به ظرفیت بسیار بالای فرهنگی ، دینی ، اجتماعی، زیارتی و حوزوی شهرستان آران وبیدگل اشاره کرد و گفت : امیدوارم با همکاری مسئولان و مردم از ظرفیت های موجود درجهت رفع مشکلات و ترویج بیش از پیش ارزش های دینی ومکتب اهل بیت (ع) بتوانیم گام های مثبتی برداریم.

شایان ذکر است: حجت الاسلام علیرضا فرهنگ ، اهل شهرستان فلاورجان در سال ۱۳۵۳ به دنیا آمد. بعد از اتمام دوره دبیرستان در سال ۱۳۷۴ وارد حوزه علمیه اصفهان شد وپس از۶سال در حوزه علمیه قم جهت بهره برداری بیشتر معارف حقه تحصیل کرد.

حجت الاسلام فرهنگ در کنار تحصیل دورهای مشاوره وپژوهش را تخصصی دنبال کرد. فعالیتهای تحقیقی وحوزوی را به هم پیوسته داشت و در درس خارج فقه و اصول حضرات آیات مکارم شیرازی وسبحانی و در درس تفسیر آیت‌الله جوادی آملی شرکت نمود.

تبلیغ و پیگیری مباحث ومشکلات مردم یکی از دغدغه های اصلی ایشان بوده و می باشد.از سال ۱۳۹۱ به دعوت مردم خوب و مسئولان بخش جرقویه سفلی وارد عرصه امامت جمعه شد و در این عرصه با روحیه ابتکاری و خلاقانه در تمام زمینه همراه مردم بود.

در سال ۱۳۹۴ پس از یک دوره موفق در امامت جمعه به شهر باغ بهادران بعنوان امام جمعه آن شهر هجرت نمود و به مبدعی توانمند در خصوص برنامه های ویژه کودکان و فعال در عرصه های فرهنگی و مشاوری مطمئن برای خانواده ها و یاوری امین برای مسئولان و شهروندان مشهور است.

ایشان که از بطن ائمه جمعه انتخاب شده و اشرافیت کامل به فعالیت های امامت جمعه دارد کار منسجم و رفع مشکلات ائمه جمعه و در کنار مردم بودن و پیروی از منویات ولایت را برای خود یک اصل می داند.

از جمله مسئولیت‌های اخیر وی دبیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان، پژوهشگر ،محقق وموسس موسسه پژوهشی طهورا ، مدرس و مبلغ در دانشگاههای مختلف بامجوز نهاد رهبری ، امام جمعه شهرباغ بهادران ، امام‌جمعه شهر نصرآباد، دبیر گروه‌های معارف اسلامی ، مشاور خانواده در مدارس شهرستان اصفهان، مولف پنج جلد کتاب اصول سبک زندگی ، "رازداری ،نظم، حیا ،صداقت و اخلاق در زندگی"، مولف کتاب "چلچراغ هدایت" درخصوص عوامل سستی در نماز بین جوانان ، مولف کتاب "دریچه ای به سوی آرامش" راههای پیشگیری و درمان شهوت ، مولف کتاب" امام جمعه طراز گام دوم انقلاب در ۱۴ گام " می باشد.

انتهای پیام./

حجت الاسلام فرهنگ، امام جمعه آران و بیدگل شد

حجت الاسلام فرهنگ، امام جمعه آران و بیدگل شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha