دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ |۳ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 7, 2024
زیاد نخاله

حوزه/ دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: ما به جمهوری اسلامی ایران درود می‌فرستیم که از آغاز انقلاب، پرچم حمایت از آرمان ملت فلسطین را برافراشته است و با وجود تمام شرایط سخت همچنان از مقاومت دفاع می‌کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه به نقل از تلویزیون المیادین، زیاد النخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: ما به شروط قبلی خود درباره دستیابی به توافق آتش پس پایبند هستیم و از آن کوتاه نمی‌آییم.

زیاد النخاله به مناسبت اولین سالروز آغاز عملیات «طوفان الاقصی» تاکید کرد: دشمن صهیونیستی با فریبکاری از تعهدات خود عقب نشینی کرد و می‌خواهد شروط و خواسته‌های نامعقولی را به مقاومت تحمیل کند.

زیاد النخاله تصریح کرد: ما برای اولین سالگرد نبرد طوفان الاقصی که ملت ما آزمون بزرگی را رقم زد، آماده می‌شویم.

وی اضافه کرد: ما به شروط و خواسته‌های قبلی خود یعنی خروج کامل دشمن صهیونیستی از نوار غزه، بازسازی ویرانی‌ها و مبادله اسرا که آزادی اسیران ما را تضمین کند، پایبند هستیم.

النخاله گفت: گردان‌های القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی در همه میدان‌های نبرد از نوار غزه تا کرانه باختری رود اردن حضور فعال و موثری داشته است.

وی خاطر نشان کرد: رزمندگان ما در جبهه لبنان نیز دوشادوش نیروهای مقاومت اسلامی در حال نبرد هستند.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ادامه اظهار داشت: از نخستین روز جنگ تصمیم ما اتحاد نیروهای مقاومت در میدان بود و مدیریت و رهبری سیاسی نبرد را نیز به برادرانمان در جنبش حماس واگذار کردیم.

النخاله تاکید کرد: دشمن صهیونیستی به وقت کشی و فرار از تعهداتش ادامه می‌دهد و به دنبال تحمیل شروطش بر ما است تا به نوعی ما را تسلیم کند.

وی افزود ما بر ضرورت عقب نشینی کامل اشغالگران از نوار غزه و بازسازی ویرانی‌های این باریکه و نیز مبادله اسیران که دربرگیرنده آزادی اسیرانمان باشد، تاکید می‌کنیم.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی گفت: در نبرد واحد و مشترک با برادرانمان در لبنان متحد هستیم، برادران لبنانی ما بالاترین الگوی رویارویی در میدان نبرد را از خود نشان داده اند.

زیاد النخاله اظهار داشت: بر کسی پوشیده نیست که جنبش ما به واسطه رزمندگانش در گردان‌های قدس در تمام میدان‌های نبرد و رویارویی حضور فعالی داشته است.

زیاد النخاله اشاره کرد: ما به معادله همه برای همه پایبند هستیم، این شعاری است که از آغاز نبرد طوفان الاقصی مطرح کرده ایم.

وی در ادامه اعلام کرد: به ملت لبنان و مبارزان مجاهد آن و روح شهید بزرگ مقاومت و شخصیت برجسته آن یعنی سید حسن نصرالله درود می‌فرستم.

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی گفت: به برادرانمان در یمن و در راس آنها سید عبدالملک الحوثی به خاطر نقش عالی و بی نظیر آنها در پشتیبانی از مردم و مقاومت نوار غزه درود می‌فرستیم.

زیاد النخاله تصریح کرد: به جمهوری اسلامی ایران هم درود می‌فرستیم که همچنان از آغاز انقلاب، پرچم حمایت از آرمان ملت فلسطین را برافراشته است و با وجود تمام شرایط سخت همچنان از مقاومت دفاع می‌کند.

وی در ادامه گفت: اتحاد یکپارچگی گروه‌های مقاومت در منطقه برای دستیابی به پیروزی یک ضرورت است و اتحاد ملت فلسطین برای مقابله با دشمن صهیونیستی از اوجب واجبات است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha