جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ |۱۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 18, 2024
تبریز

حوزه/ حجت‌الاسلام و المسلمین پورمحمدی گفت: از برکت ایستادگی جبهه مقاومت در مقابل متجاوزان و غاصبان، برهم زدن نقشه از نیل تا فرات صهیونیست‌ها برای منطقه بود که هیچگاه محقق نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدتقی پورمحمدی امروز در خطبه‌های نماز جمعه مراغه در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: همکاری برخی کشورهای منطقه از جمله اردن با صهیونیست‌ها، برای جهان اسلام بسیار دردآور بوده و جای تأسف دارد.

وی با اشاره به رایزنی وزیر امورخارجه کشورمان با سران کشورهای مسلمان منطقه افزود: آقای عراقچی به دنبال بیدار کردن کشورهای منطقه نسبت به جنایت صهیونیست‌هاست و امید است که بتوان به تحقق اتحاد دست یافت.

خطیب جمعه مراغه گفت: حزب‌الله و جریان مقامت با دست‌خالی با تمسک به خدا در برابر سربازان دشمن صهیونیست‌ها ایستاده‌اند.

وی با اشاره به شکست پی درپی صهیونیست‌ها در جبهه غزه و لبنان، ابراز کرد: اشغالگران بیشتر از همه به فکر شهادت کودکان و خانواده‌ها و نسل‌کشی هستند.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورمحمدی اظهار کرد: با گذشت یک سال از جنایت صهیونیست‌ها همچنان حامیان حقوق بشر از جمله آمریکا و اروپا سکوت کرده‌اند و هزینه‌های اسرائیل غاصب را تأمین می‌کنند.

امام جمعه مراغه با گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی، ابراز کرد: در دین مبین اسلام به ورزش و تربیت روح و جسم سفارش و تأکید فراوان شده است.

وی تصریح کرد: پیاده‌روی یک ورزش آسان و کم‌هزینه برای سلامت نشاط و شادابی جسم است.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورمحمدی، از جوانان خواست برای داشتن تن سالم از همین‌ الان به ورزش روی بیاورند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha