جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ |۱۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 18, 2024
بروجرد

حوزه/امام جمعه بروجرد گفت:اسلام دین محبت و اخلاق اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد،حجت‌الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه در مصلای امام خمینی(ره) بیان داشت: پیروزی حق بر باطل وعده خداوند متعال است و پیروزی جبهه مقاومت در برابر اسرائیل بی رحم و جنایتکار و هم پیمانانش محقق خواهد شد.

وی با بیان اینکه مسلمانان و آزادگان جهان باید با انسجام و همبستگی جبهه مقاومت و مظلومان و ستمدیدگان را یاری دهند اظهار داشت: کمک و یاری به همه بشریت به ویژه مردم مسلمان و مظلوم فلسطین، غزه و لبنان و ...وظیفه همه مسلمانان و آزادگان جهان است.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه دین مبین اسلام دین صلح ،صفا و آرامش است گفت :اسلام دین محبت و اخلاق اسلامی است ولی خداوند دستور داده که مسلمانان نباید زیر بار ظلم و سلطه بروند و همواره باید در مقابل ظلم و جور بایستند و برای احقاق عدالت تلاش کنند.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه دستور خداوند این است که اگر مظلومان عالم مورد ظلم و ستم قرار گیرند از آنان دفاع و در برابر ظلم و استبداد سکوت نکنیم خاطر نشان کرد: ما اگر از لبنان، عراق، فلسطین ،سوریه و یمن دفاع می‌کنیم به‌ خاطر اسلام و دفاع از ایران است.

وی اظهار داشت: اگر به جبهه مقاومت کمک می‌کنیم اول به‌خاطر خودمان است در واقع ما از خودمان و از حرم اهل‌البیت (ع) دفاع می‌کنیم.

امام جمعه بروجرد گفت: فرهنگ مقاومت از آموزه‌های دین اسلام است، ملت ایران در صحنه هستند و در نماز جمعه نصر مردم با حضور گسترده و باشکوه خود نشان دادند که اسلام و انقلاب را دوست دارند.

حجت الاسلام حسینی در پایان با اشاره به سالروز شهادت حاج آقا مصطفی خمینی(ره) اظهار داشت: تعبیر ساواک از ترور فرزند امام(ره) این بود که خطر فرزند امام(ره) از خود امام بیشتر است و او را ترور کردند اما، شهادت فرزند برومند امام(ره) باعث خروش مبارزات مردمی علیه رژیم منحوس پهلوی شد و جرقه های پیروزی انقلاب اسلامی را پررنگ تر ساخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha