دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ |۱۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 21, 2024
امام جمعه کاکی

حوزه/ امام جمعه کاکی تعطیلی بیش از ۶۰ هزار کسب و کار، کسری بودجه بیش از ۴۰ میلیارد دلار، تحمیل هزینه جنگی بیشتر از ۷۰ میلیارد دلار را از دستاوردهای طوفان الاقصی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام حسین حسین پور امام جمعه بخش کاکی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با گرامیداشت یاد و خاطره ی سردار شهید عباس نیلفروشان گفت: منطق مقاومت سه محور اصلی دارد، شرع مقدس، قانون و عقلانیت؛ این منطق راسخ و نورانی به جبهه مقاومت عزت و برکت داده است

وی افزود: نمایشگاه این عزت و برکت عملیات بزرگ جبهه طوفان الاقصی است که دستاوردهای آن گرفتن بیش از هزار کشته بر دشمن، تحمیل بیش از ۱۰ هزار زخمی به دشمن، سقوط اقتصاد رژیم صهیونیستی، تعطیلی بیش از چهل هزار تجارت بین المللی دشمن است.

وی همچنین تعطیلی بیش از ۶۰ هزار کسب و کار، کسری بودجه بیش از ۴۰ میلیارد دلار، تحمیل هزینه جنگی بیشتر از ۷۰ میلیارد دلار را از دیگر دستاوردهای طوفان الاقصی عنوان کرد.

حجت الاسلام حسین پور گفت: همه کشورهای جهان باید نقش آفرینی خود را در موضوع فلسطین و غزه افزایش دهند.

امام جمعه کاکی با اشاره جمعه نصر ابراز داشت: جمعه نصر دو وجهه کلی داشت یک وجهه آن حضور ولی امر مسلمین جهان بود که این حضور خودش به تنهایی کهکشانی از حماسه است، دومین وجه حضور بیش از دو میلیون نمازگذار مومن و جان برکف.

حجت الاسلام حسین پور جمعه نصر وعده را صادق ۳ عنوان کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha