جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ |۱۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 18, 2024
خدری

حوزه/ امام جمعه چغادک گفت: طوفان الاقصی اسرائیل را در باطلاق غزه بی آبرو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه چغادک در اشاره به عملیات حماسه آفرین طوفان الاقصی گفت: طوفان الاقصی که عملیاتی با فرماندهی بزرگمرد فلسطین، یحیی سنوار بود، عملیاتی حماسی بود که در یک سال گذشته اسرائیل و کشور های متحد آن را در دیدگان عموم مردم بی آبرو کرد.

وی با بیان اینکه طوفان الاقصی اسرائیل را در باطلاق غزه بی آبرو کرد گفت: منطق مقاومت از مکتب و اندیشه های والای امام خمینی بود که باعث پیروزی و اقتدار ایران و اسلام در برابر ظلمات و جنایات دشمنان شد.

حجت‌الاسلام خدری گفت: آنچه تا امروز جواب داده و کار را پیش برده و می‌برد مقاومت در مقابل دشمن است. سازش و تسلیم و کوتاه آمدن، عزت و اقتدار را از بین می‌برد و دشمن را در جنایات وحشیانه جری تر می‌کند.

امام جمعه چغادک با بیان اینکه اسرائیل شر مطلق است و هر کس در برابر او تسلیم شود جنایات وحشیانه تری را انجام خواهد داد گفت: امروز سلسله طلایی مقاومت در منطقه گسترش یافته و استحکام یافته است و رژیم صهیونسیتی را در محاصره گرفتار کرده است.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر بیان داشت: غزه امروز قلب مقاومت است، لبنان افتخار مقاومت است و یمن شمشیر برنده مقاومت، عراق امروز با وجود مجاهدان حشد الشعبی پا به پای مقاومت مبارزه می‌کند، سوریه همراه مقاومت و ایران به عنوان پایتخت مقاومت، منطقه را رهبری و حمایت می‌کند.

حجت الاسلام خدری در ادامه با استناد به سخنان امام علی علیه السلام افزود: "در کدام از این دو روز از مرگ بگریزم؟ روزی که در آن مرگ سرنوشت من نیست یا روزی که مرگ سرنوشت من است؟

امام جمعه چغادک با اشاره به شهادت یحیی السنوار ابراز داشت: امثال یحیی السنوار و دیگر مبارزان و شهیدان مقاومت، امام علی و امام حسین علیهماالسلام را الگو و سرلوحه زندگی خود قرار دادند و این منطق راز جاودانگی و نامیرایی شهیدان است.

خطیب جمعه چغادک بیان کرد: یحیی السنوار همیشه حدیث شجاعت مولی علی را بازگو می‌کرد و به مبارزان حماس می‌گفت ما باید در این مسیر پیش برویم یا پیروز می‌شویم و یا کربلایی دیگر رخ خواهد داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha