شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ |۱۵ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 19, 2024
طز

حوزه/ رئیس عقیدتی سیاسی گروه ۸۴۰ موشکی نزاجا از برگزاری چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن منطقه ای نیروی زمینی ارتش در کاشان خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، حجت الاسلام روح الله زاهدی رئیس عقیدتی سیاسی گروه ۸۴۰ موشکی نزاجا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مسابقات این منطقه شامل استان های اصفهان، فارس، قم و منطقه کاشان و آران و بیدگل از ۲۹ مهر تا ۱ آبان با همکاری آستان حضرت سلطان علی بن امام باقر(ع) در این آستان مقدس برگزار می شود.

حجت الاسلام زاهدی ادامه داد: این مسابقات با حضور ۲۰۰ نفر از نخبگان قرآنی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ۱۳ رشته قرآنی در دو مقطع کارکنان پایور و وظیفه برگزار می شود.

رئیس عقیدتی سیاسی گروه ۸۴۰ موشکی نزاجا ادامه داد: دیدار از اماکن تاریخی کاشان و آران و بیدگل و برگزاری محافل انس با قرآن از جمله برنامه های جانبی این مسابقات خواهد بود.

حجت الاسلام زاهدی ادامه داد: گروه ۸۴۰ موشکی نزاجا مستقر در آران و بیدگل در راستای دستورات سلسله مراتب فرماندهی و مقام معظم رهبری همواره در همه امور، قرآن و آموزه‌های قرآنی را در رأس کارهای اجرایی خود قرار داده است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha