یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ |۱۶ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 20, 2024
آزمون حفظ

حوزه/ مسئول واحد قرآن و تهذیب حوزه علمیه استان اصفهان از برگزاری موفقیت‌آمیز آزمون سالانه حفظ قرآن کریم و نهج‌البلاغه توسط معاونت تهذیب و تربیت مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان خبر داد.

حجت‌الاسلام حمید کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان اظهار داشت: «آزمون سالیانه شهریه حفظ قرآن کریم و نهج‌البلاغه» با حضور طلاب حافظ در مقاطع مختلف از ۵ تا ۳۰ جزء، در دو نوبت در مهرماه توسط معاونت تهذیب و تربیت حوزه علمیه اصفهان برگزار شد.

وی با اشاره به فرآیند ثبت‌نام، افزود: ثبت‌نام این آزمون از ۲۵ مرداد تا ۲۰ شهریور ادامه داشت و بیش از ۲۰۰ نفر از طلاب علاقه‌مند در مقاطع ۵، ۱۰، ۱۵، ۲۵ و ۳۰ جزء قرآن کریم نام‌نویسی کردند.

مسئول واحد قرآن و تهذیب حوزه علمیه اصفهان تأکید کرد: این آزمون برای نخستین بار به صورت شفاهی و در دو روز برگزار شد که مورد استقبال و رضایت شرکت‌کنندگان قرار گرفت و نتایج آزمون حداکثر هفته اول آبان‌ماه اعلام خواهد شد.

حجت‌الاسلام کریمی در خصوص ویژگی‌های آزمون امسال تصریح کرد: از جمله نکات برجسته این دوره، حضور ۷ گروه داور متخصص بود که حسن حفظ، حسن قرائت و تجوید شرکت‌کنندگان را مورد ارزیابی قرار دادند.

وی درباره آزمون حفظ نهج‌البلاغه، بیان کرد: در این بخش، ۱۲ نفر ثبت‌نام کردند که ۷ نفر در آزمون با موفقیت نمره لازم را کسب کردند.

مسئول واحد قرآن و تهذیب حوزه علمیه اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: کلاس‌های قرآن و تثبیت حفظ در طول سال در مدارس علمیه برگزار می‌شود و طلاب می‌توانند با ثبت‌نام در این دوره‌ها از بهترین اساتید قرآنی بهره‌مند شوند.

آزمون سالانه حفظ قرآن کریم و نهج‌البلاغه در حوزه علمیه اصفهان برگزار شد+ عکس

آزمون سالانه حفظ قرآن کریم و نهج‌البلاغه در حوزه علمیه اصفهان برگزار شد+ عکس

آزمون سالانه حفظ قرآن کریم و نهج‌البلاغه در حوزه علمیه اصفهان برگزار شد+ عکس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha