شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ |۱۵ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 19, 2024
طباطبایی

حوزه / آیت الله طباطبایی‌نژاد تأکید بر حل مشکلات مسکن بازنشستگان، گفت: باید فکر کنیم تا درباره شرایط مسکن برای کارمندان و نیروهای مسلح بازنشسته کار جدی و دائمی انجام شود.  

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، آیت الله سیدیوسف طباطبایی نژاد صبح امروز در دیدار با اعضاء کانون عالی کارمندان بازنشسته مشمول تامین اجتماعی استان اصفهان با اشاره به روایتی از امام حسن عسگری(ع)، اظهار داشت: حضرت در این روایت می‌فرماید" کَفاکَ اَدَبا تَجَـنُّـبُکَ ما تَـکْرَهُ مِنْ غَیْرِکَ " برای ادب تو همین بس که آنچه را از دیگران نمی‌پسندی، از آن دوری کنی"، لذا هر امری که دوست ندارید دیگران درباره خودتان انجام دهند، در مورد دیگران انجام ندهید.

وی ضمن تقدیر از تشکیل کانون عالی کارمندان بازنشسته دستگاه‌های اجرایی، این اقدام را کاری درخور بیان کرد و گفت: کارمندان از نظر علمی و شخصیتی باید کانون جدایی می‌داشتند و لازم است مکانی برای انجام امور مربوط به خود نیز داشته باشید.

امام جمعه اصفهان، با تأکید بر حل مشکلات مسکن بازنشستگان، تصریح کرد: باید فکر کنیم تا درباره شرایط مسکن برای کارمندان و نیروهای مسلح بازنشسته کار جدی و دائمی انجام شود.

وی تصریح کرد: به دلیل اینکه منابع دولت نیز محدود است، نمی‌توان این توقع را تنها از دولت داشت، زیرا کشور در شرایط هشت سال جنگ تحمیلی مجبور به چاپ پول شد و این سبب تورم در کشور شد و این مسئله هم چنان ادامه دارد، این شرایط همه کشورهایی است که درگیر جنگ بوده‌اند و نمی‌توان از دولت توقع داشت، چرا که جمعیت نیز افزایش یافته است.

عضو خبرگان رهبری اضافه کرد: با همه این شرایط کشور ما توانست کارهای بزرگی نیز انجام دهد، از جمله در عرصه تولید برق که از ۷ هزار مگاوات در ابتدای انقلاب به تولید نزدیک به ۹۰ هزار مگاوات رسیده‌ایم و یا در زمینه جاده‌سازی و ساخت اتوبان از دو اتوبان، موفق به احداث هزاران کیلومتر جاده و اتوبان شده‌ایم.

در ابتدای این نشست نیز مسئول کانون عالی کارمندان بازنشسته مشمول تامین اجتماعی استان اصفهان گزارشی از نحوه شکل‌گیری این کانون در استان ارائه کرد و ادامه داد: فلسفه وجودی تشکل‌ها، تعامل و گفت‌وگو با مسئولان و رفع مشکلات آنها است و به‌خصوص در حوزه‌های اجتماعی و قانون گذاری‌ها از کمک این تشکل‌ها می‌توان استفاده کرد.

وی یادآور شد: این سازمان نوپا است و از خرداد ماه فعالیت خود را آغاز کرده، به طور طبیعی مکانی می‌خواهد تا خدماتی که در نظر دارد را ارائه کند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha