جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ |۱۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 18, 2024
رذ

حوزه/ نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی توسعه و پیشرفت منطقه کاشان را در گرو انسجام ، وحدت و همدلی بین امام جمعه ، فرماندار، شهردار ،شورای اسلامی شهر و نماینده مجلس دانست و گفت: از ابتدای دوران نمایندگی تاکنون علیه هیچ مسئول شهری به جز حفظ منافع مردم هیچگونه موضع گیری نکرده ام .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، مصطفی معینی آرانی نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران وبیدگل در مجلس شو رای اسلامی در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده طی دوران نمایندگی اظهار داشت : از ابتدای شروع فعالیت نمایندگی اکنون پیگیر رفع مشکلات شهرستان های کاشان و آران و بیدگل خصوصا استان شدن کاشان ،اختصاص یک نماینده به حوزه انتخابی ، آسفالت آزاد راه کاشان قم ، مسکن ، جاده گرمسار ، بهداشت و درمان ، صنعت و...بوده ام .

معینی آرانی از پیگیری اختیارات بیشتربه فرمانداری ویژه شهرستان کاشان اشاره کرد و افزود: افزایش تمرکز اختیارات به فرمانداری های ویژه به کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی ارجاع شده است.

نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران وبیدگل درمجلس شورای اسلامی وجود نماینده ولی فقیه مستقل و ادارات حج و زیارت ، آبفا، اتاق بازرگانی، درمان و آموزش پزشکی،اختیارات ویژه فرمانداری کاشان، رتبه بسیاربالای صنعتی و تولید فرش ماشینی و... را زمینه ساز استان شدن کاشان دانست و گفت : با پیگیری های انجام شده به دنبال مستقل شدن بعضی از ادارات از جمله اداره میراث فرهنگی کاشان هستیم.

وی به تلاش خود در ایجاد وحدت و همدلی بین مسئولین شهرستان های کاشان و آران و بیدگل اشاره ، رفع مشکلات منطقه کاشان را درگرو وحدت و همدلی مسئولان و کلیه جریان های سیاسی دانست و گفت: شعار دوران تبلیغات انتخاباتی در انسجام و همدلی بین مردم کاشان و آران و بیدگل را سرلوحه کار خود قرارداده ام .

نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی توسعه و پیشرفت منطقه کاشان را در گرو انسجام ، وحدت و همدلی بین امام جمعه ، فرماندار، شهردار ، شورای اسلامی شهر و نماینده مجلس دانست و گفت: از ابتدای دوران نمایندگی تاکنون علیه هیچ مسئول شهری به جز حفظ منافع مردم هیچگونه موضع گیری نکرده ام .

معینی آرانی با بیان اینکه به صورت مرتب گزارشات فعالیت های انجام شده حوزه انتخابیه خود را خدمت ائمه جمعه ارائه نموده ام گفت : استفاده از نقطه نظرات عضو خبرگان رهبری ،نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان تاکنون درپیشبرد بسیاری از اهداف مورد نظر موثر بوده است.

رفع مشکلات بهداشت و درمان ، زیست محیطی ، مسکن ، راه و نقاط حادثه خیز،فرزندآوری،اتباع بیگانه،صنعت ، گردشگری، آزادراه کاشان قم ، جاده آران و بیدگل به گرمسار، فولاد و... مهمترین موضوعات مورد بحث در نشست خبری اصحاب رسانه با نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی بود .

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha