یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ |۱۶ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 20, 2024
صالحی مقدم

حوزه/ معاون امور مدارس حوزه علمیه خراسان ضمن اشاره به برگزاری دوره های توانمندسازی کادر جدید مدارس علمیه گفت: هدف عمده این دوره‌ها ارتقاء دانش مهارتی مدیران مدارس علمیه و همچنین کادر علمی و آموزشی به همراه کادر فرهنگی و تربیتی مدارس علمیه است.

حجت الاسلام مهدی صالحی مقدم، در حاشیه برگزاری دومین دوره توانمندسازی کادر جدید الورود و متقاضیان خدمت در مدارس علمیه با عنوان رواق توانمندی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد گفت: دومین دوره کوتاه مدت توانمندسازی و دانش افزایی کادر جدید الورود و همچنین متقاضیان خدمت در مدارس علمیه استان، با حضور مدیران، کادر علمی و کادر فرهنگی تربیتی مدارس برگزار شد.

وی با تبیین اهداف برگزاری این دوره ها، تصریح کرد: هدف عمده این دوره‌ها ارتقاء دانش مهارتی مدیران مدارس علمیه و همچنین کادر علمی و آموزشی به همراه کادر فرهنگی و تربیتی مدارس علمیه است.

معاون امور مدارس حوزه علمیه خراسان ضمن اشاره به جزئیات برگزاری این دوره ها، خاطر نشان کرد: مهارت‌های ارتباط موثر، مهارت‌های انجام بهتر شرایط اداره مدرسه و همچنین دوره‌های مدیریت فرهنگی و آموزشی در این برنامه برگزار شد و در همین راستا از اساتید به نام و صاحب تخصص در این حیطه جهت دریافت بازخورد مطلوب استفاده گردید.

حجت الاسلام صالحی مقدم ضمن اشاره به دریافت رضایت و بازخورد از شرکت کنندگان در دوره، ابراز کرد: کادر مدارس علمیه خراسان رضوی، شمالی و جنوبی به این دوره دعوت شدند و مجموعا حدود 170 نفر از برادران و خواهران در این دوره حضور داشتند که امیدواریم این دوره برکات ارزشمندی در اعتلای عملکرد علمی و آموزشی مدارس داشته باشد.

انتهای پیام 313/49

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha