یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ |۱۶ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 20, 2024
مهدی هادی

حوزه/ روانشناس و مدرس حوزه ضمن تاکید بر اهمیت ارتباطات موثر، گفت: ارتباطات امروز از جایگاه و اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و انسان ها در بستر همین تعاملات و ارتباطات می توانند یکدیگر را بشناسند و به هم کمک کنند.

حجت الاسلام مهدی هادی، در حاشیه برگزاری دومین دوره توانمندسازی کادر جدید الورود و متقاضیان خدمت در مدارس علمیه با عنوان رواق توانمندی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد گفت: ارتباطات امروز از جایگاه و اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و انسان ها در بستر همین تعاملات و ارتباطات می توانند یکدیگر را بشناسند و به هم کمک کنند.

وی ادامه داد: بدون تردید در دنیای امروز، آموزش و پژوهش، تهذیب و پرورش و دیگر عرصه ها در بستر همین تعاملات محقق می شود و لذا اگر ارتباطات به نحو مطلوب محقق نشود، بدون تردید جریان زندگی با اختلال روبرو خواهد شد.

این روانشناس و مدرس حوزه، با بیان این که بدون ارتباطات افراد نمی توانند به خوبی یکدیگر را بشناسند و به آن کمال و رشد مطلوب دست پیدا کنند، خاطر نشان کرد: جریان زندگی در بستر تعاملات و ارتباطات شکل می گیرد و بنابراین برای طلاب حوزه های علمیه که اصل و اساس زندگی آنان مبتنی بر تبلیغ، تحصیل و تدریس است، می بایست ارتباطات موثر بعنوان یک اصل بوده و افراد آنطور توانمند شوند که بتوانند به خوبی پیام ارسال و دریافت کنند.

حجت الاسلام هادی برگزاری دوره های توانمندسازی و دانش افزائی را در این راستا مهم و ضروری عنوان و اظهار کرد: امیدواریم با تدبیر مناسب بتوان از ارتباطات در عرصه تهذیب، تحصیل، تحقیق، تبلیغ و ... به خوبی استفاده نمود.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha