دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ |۱۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 21, 2024
تبلیغات

حوزه/مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان گفت:ما باید روایت کننده اتفاقات جبهه مقاومت باشیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد،حجت الاسلام مهدی قدرتی مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان امروز در مراسم تودیع و معارفه رییس اداره تبلیغات اسلامی خرم آباد با اشاره به اینکه ترور فرماندهان محور مقاومت نه تنها اراده جبهه مقاومت را تضعیف نمی کند بلکه به تقویت روحیه محور مقاومت نیز منجر می شود بیان داشت:جبهه مقاومت با اراده مقاوم و راسخ به مبازرات خود تا نابودی کامل اسرائیل ادامه خواهد داد.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)به مسلمانان و آزادگان جهان تاکید داشته اند که حواسمان به وحدت و اخوت امت اسلامی باشد افزود:همه مسلمین و آزادگان جهان باید با اتحاد و انسجام جبهه مقاومت را یاری دهند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان با تاکید بر اینکه اتفاقات کنونی جبهه مقاومت باید برای جهانیان تبیین و تشریح شود اظهار داشت:ما باید به عنوان خط مقدم مقاومت های مردم مقتدر و مظلوم فلسطین،غزه و لبنان را روایت کنیم.

حجت‌الاسلام قدرتی با تاکید بر لزوم پشتیبانی از حزب‌الله و لبنان خاطر نشان کرد:دغدغه ما باید پشتیبانی از جبهه و گفتمان مقاومت باشد و با حمایت مالی و معنوی خود حزب الله و لبنان را یاری دهیم.

وی در پایان با اشاره به موضوع تکریم و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرم‌آباد، گفت: در چند سال اخیر اقدامات و اتفاقات خوب و مبارکی در تبلیغات اسلامی خرم‌آباد صورت گرفته است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان در پایان با قدردانی از زحمات رئیس سابق اداره تبلیغات اسلامی خرم‌آباد و لزوم ادامه اقدامات از طرف رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی خرم‌آباد گفت: امید می رود با برنامه ریزی های منسجم و هدفمند در تبلیغات اسلامی، شاهد ارتقا فرهنگ دینی در سطح جامعه باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha